کد خبر: ۱۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 09 October 2019
صندوق سرمایه گذاری سپهرصادرات؛
بانکداری ایرانی ـ در بازار سرمایه صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوعی وجود دارند. صندوق های درسهام، صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مختلط که هرکدام بر اساس دستورالعمل و اساسنامه اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند.
بانکداری ایرانی ـ در بازار سرمایه صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوعی وجود دارند. صندوق های درسهام، صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مختلط که هرکدام بر اساس دستورالعمل و اساسنامه اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ـ  یکی از مهمترین صندوق‌های فعال در بورس، صندوق در سهام است که باید طبق دستورالعمل  آورده مردم را در سهام سرمایه‌گذاری کرده و تخصصی روی سهام کار می‌کند و درواقع  از بقیه صندوق ها  تخصصی‌تر است. 
 
بررسی صندوق‌های درسهام 
 
بر همین اساس، در یک سال گذشته در مجموع صندوق‌های در سهام نسبت به دیگر انواع صندوق‌ها شرایطی به مراتب بهتری داشته‌است. 
 
صندوق در سهام بیش از92 درصد طی یکسال گذشته ،  49 درصد طی شش ماه گذشته،  21 درصد طی سه ماه گذشته و و در یک ماهه گذشته 7 درصد بازدهی داشتند . 
 
 
 
 
 
بررسی عملکرد صندوق سپهر صادرات
 
صندوق سپهر صادرات یکی از صندوق های سرمایه گذاری در سهام است که با مدیریت کارگزاری بانک صادرات  در بازار سرمایه فعالیت دارد .
 
 
این صندوق از روز نخست فعالیت  بالغ بر   500 درصد بازدهی داشته است که در بین بقیه صندوق‌ها با این دوره مشابه یکی از بالاترین بازدهی را داشته است.
 
ارزش هر واحد از صندوق برای دادوستد در بازار سرمایه در تاریخ 15 مهر 98 پنج میلیون و 927هزار و 500 ریال است.  
 
ارزش کل دارایی این صندوق 675 میلیارد و 746 میلیون ریال است تعداد واحدهای سرمایه گذاری این صندوق 114 هزار واحد است.
 
 
بازدهی صندوق در شش ماه گذشته 63 درصد ، در یکسال گذشته 75 درصد در سه ماه گذشته 30 درصد و در یک ماه گذشته 8.23 درصد بوده است که با توجه به بازدهی سرمایه گذاری در بانک  و حتی صندوق‌های دیگر نشان از شرایط مناسب این صندوق دارد. 
 
 
 
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: