کد خبر: ۱۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 25 September 2019
جلسه معارفه مدير بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوي با حضور حسين عسكري عضو هيأت مديره و مصطفي راستي فر مدير امور راهبري شعب روز شنبه سي ام شهريورماه در محل ساختمان مديريت شعبه مشهد برگزار شد.
جلسه معارفه مدير بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوي با حضور حسين عسكري عضو هيأت مديره و مصطفي راستي فر مدير امور راهبري شعب روز شنبه سي ام شهريورماه در محل ساختمان مديريت شعبه مشهد برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در اين جلسه غلامرضا حسن زاده قرائی به عنوان مدیر استان خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد معرفي و از خدمات حسین یوسفی تقدير شد.

حسين عسكري در اين جلسه ضمن تقدير از زحمات سرپرست پيشين شعب خراسان رضوي اظهار داشت: با توجه به عملكرد بانك صنعت و معدن در سال گذشته لازم است با تلاش تمامي كاركنان از دانش موجود به صورت سيستماتيك براي رفع چالش ها و موانع استفاده كنيم.

وي با اشاره به افزايش اختيارات شعب بر ضرورت تأمين منابع تأكيد نمود و افزود: براي افزايش نسبت كفايت سرمايه بانك و تغيير پرتفوي بانك از ارزي به ريالي، ضرورت دارد مديران اين بانك در شعب و ستاد در تعامل با يكديگر و به صورتي كاملا هماهنگ و شفاف عمل نمايند.

عضو هيأت مديره بانك خاطرنشان ساخت: سعي ما بر اين است با يك برنامه مدون از تمامي ابزارها و روشهاي بانكداري مدرن همچون بانكداري شركتي و ديجيتال در جهت بهبود شاخص هاي عملكردي در زمينه جذب منابع، وصول مطالبات، فروش اموال تمليكي و بهبود رابطه با فعالان اقتصادي بهره برداري كنيم.

وي با بيان اهميت ارائه مشاوره تخصصي به مشتريان بر ضرورت تسهيل دسترسي آنان به خدمات بانكي و رعايت اصول مشتري مداري تأكيد كرد و افزود: توجه به اهليت و صلاحيت افراد متقاضي تسهيلات و سپس دقت در تخصيص و نظارت بر اجراي طرح هاي صنعتي سبب مديريت صحيح منابع مالي بانك خواهد شد.

عسكري همچنين بر لزوم برخورداري از رفتار حرفه اي و انجام كار گروهي با تكيه بر اعتماد متقابل در سازمان تأكيد كرده و بيان داشت: ساده سازي امور و كاستن از پيچيدگي فرآيندهاي كاري بايد سرلوحه فعاليت تمامي مديران و كارشناسان باشد.

در جريان اين سفر عضو هيأت مديره بانك و مدير امور راهبري شعب از شرکتهای پارس سامان ایرانیان، احیاء درمان ، سامان داروی هشتم و شرکت پارس شعاع توس بازدید به عمل آورده و از نزديك در جريان روند فعاليت و مسايل مربوط به اين واحدهاي توليدي قرار گرفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: