کد خبر: ۱۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 18 September 2019
بانکداری ایرانی ـ حمیدرضا نائینی عضو هیات مدیره شرکت گروه فن آوا و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این گروه، سرپرست مدیرعامل این گروه و جایگزین دکترعلی نوری شد.
بانکداری ایرانی ـ  حمیدرضا نائینی، عضو هیات مدیره شرکت گروه فن آوا، به عنوان سرپرست مدیرعامل این گروه انتخاب شد.
 
 به گزارش بانکداری ایرانی ، حمیدرضا نائینی عضو هیات مدیره شرکت گروه فن آوا و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این گروه، سرپرست مدیرعامل این گروه و جایگزین دکترعلی نوری شد.

 گروه فن آوا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مادر تخصصی خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هشت شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های ارتباطات، پرداخت الکترونیک، خدمات فنی و مهندسی و نرم افزارفعالیت می‌کند که شرکت فن آوا کارت شرکت تخصصی این گروه در حوزه پرداخت الکترونیک می‌باشد.
شایان ذکر است نائینی دانش آموخته دکتری مدیریت و مهندسی صنایع در همه مقاطع از دانشگاه علم و صنعت است که در سوابق مدیریتی وی به عضویت در هیات مدیره گروه فن آوا، مدیرعامل شرکت داده سامانه فن آوا، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گروه فن آوا، معاون برنامه ریزی شرکت ایران ارقام و دبیر هیات مدیره این شرکت و مدیریت طرح و برنامه شرکت فن آواکارت می ‌توان اشاره کرد.
در دوره مسئولیت وی در سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی گروه فن آوا برنامه راهبردی گروه برای یک دوره سه ساله تا سال ۱۴۰۰ تدوین و مصوب شده بود. بر این اساس ورود به بازارهای نوین صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات بویژه در بخش‌های پرداخت الکترونیک، ارتباطات و تکنولوژی‌های نوین و هوشمند سازی از شاخص‌های اصلی این برنامه راهبردی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: