کد خبر: ۱۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - 06 September 2019
گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده خود، تغییری نداشته است.
گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده خود، تغییری نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، مبلغ ۷۹ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۵۰ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۲۳ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"ثمسکن" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال به ۸ هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۱۴۰ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۷۲۱ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"ثمسکن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۵۸ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال به مبلغ معادل ۹۱۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۱۸ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال خریداری کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: