کد خبر: ۱۶۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 02 September 2019
بانکداری ایرانی ـ شرکت بورسی در میان 11 رقیب اصلی بازار پرداخت ، رتبه اول تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایل را بدست آورد و 28.92 درصد از سهم کل بازار را از آن خود کرد .
 بانکداری ایرانی ـ   شرکت بورسی در میان 11 رقیب اصلی بازار پرداخت ، رتبه اول تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایل را بدست آورد و 28.92 درصد از سهم کل بازار را از آن خود کرد .

طبق آخرین گزارش شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در مرداد با رشد 0.03 درصدی نسبت به ماه قبل توانست 28.92 درصد از سهم کل بازار را از آن خود کند و از دیگر رقبای اصلی در این حوزه پیشی بگیرد.

طبق گزارش شاپرک، کارتخوان‌های سپ یکی از محبوب‌ترین ابزارهای پرداختی در بازار هستند که بیش از 18 درصد سهم تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی را بدست آورده و در دومین رتبه این فهرست بنشیند. کارتخوان‌های سپ بیشرین رشد سهم بازار تراکنش را در دو ماه گذشته بین رقبا داشته است.

بنابراین گزارش، "سپ" یکی از پیش‌رو ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیک در ایران است که با ارائه خدمات فنی و سیستم‌های مناسب با خواسته‌های مشتری، گوی رقابت را از دیگر رقبای بازار ربوده و اعتماد خوبی را در بازار بدست آورده است.
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: