کد خبر: ۱۶۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 24 August 2019
رییس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: تصویب طرح نصب کارتخوان در مطب پزشکان قانونی تبعیض آمیز است.
رییس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: تصویب طرح نصب کارتخوان در مطب پزشکان قانونی تبعیض آمیز است.

به گزارش  ایرنا، علیرضا مدرکیان جمعه شب در آیین بزرگداشت مقام شامخ شیخ الرئیس بوعلی‌سینا و روز پزشک اظهار داشت: با وجود تبعیض آمیز بودن این مصوبه مجلس، سازمان نظام پزشکی نمی‌تواند از اجرای آن تمرد کند.

وی هشدار داد: اگر کسی شماره سریال کارتخوان را وارد نکند ممکن است عوارضی نظیر جریمه را به همراه داشته باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: گلایه مندی پزشکان از مصوبه مجلس در زمینه نصب کارتخوان به نمایندگان مردم در خانه ملت اطلاع رسانی شده که امید می‌رود آن‌ها در این زمینه همکاری کنند چرا که این قانون یا باید برای همه یا هیچکس اجرا شود. 

مدرکیان با بیان اینکه پزشکان وجود کارت خوان در مطب‌ها را تایید می‌کنند، مدعی شد اما ریجیستری به نظام مالیاتی کار غیرمنصفانه است چرا که پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند. 

به گفته وی امروز شاهد هجمه ناجوانمردانه به جامعه پزشکی هستیم و دیگر جایی نیست که جامعه پزشکی را تمسخر و تحقیر نکرده باشد و از صدا و سیما، رسانه و فضای مجازی اقدام به تحقیر فعالان این حوزه می‌کنند. 

مدرکیان ادامه داد: آیا دستمزد این همه تلاش، ارتقای شاخص‌های سلامت در جامعه، دورنمایی ارز آوری کشور از توریسم سلامت، کارانه‌های نداده و معوقات سال گذشته بیمه ها، توهین ناسزاگویی سوار است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: