کد خبر: ۱۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 24 August 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک سینا در سه ماهه نخست امسال توانست با مدیریت دارایی و مالی خود هم توانست 40 درصد بیشتر درآمد کسب کند و هم توانست تراز مالی خود را مثبت نگه دارد.
بانکداری ایرانی  ـ   بانک سینا در سه ماهه نخست امسال توانست با مدیریت دارایی و مالی خود هم  توانست 40 درصد بیشتر درآمد کسب کند و هم توانست تراز مالی خود را مثبت نگه دارد. 

به گزارش  بانکداری ایرانی  ؛ جمع درامد بانک سینا در سه ماهه نخست امسال دو هزار و 636 میلیارد ریال  بوده که نسبت به دوره مشابه در سال 97  با رقم یک هزار و 895 میلیارد ریال حدود 40 درصد رشد داشت. 

این درامد بانک سینا از محل درامد مشاع و غیر مشاع بوده است.

در بخش مشاع 6 هزار و 357 میلیارد ریال سود التزام تسهیلات اعطایی و 659 میلیارد ریال سود حاصل از سرمایه گذاری داشته که مجموع درآمد مشاع را به مبلغ هفت هزار و 17 میلیارد ریال رساند. 

در بخش غیرمشاع که مربوط به عملیات خود بانک است و از منابع بانک این درامد رخ می‌دهد 409 میلیارد ریال از محل کارمزد و 13 میلیارد ریال از محل درامد ارزی و مابقی از سایر درامده کسب شده است. 

این درآمد از محل اعطای 150 هزار میلیارد ریال تسهیلات و 15 هزار و 223 میلیارد ریال سرمیه‌گذاری در سهام و سایر اوراق کسب شده است. 

بر  اساس این میزان درآمد بانک سینا بیش از 230 میلیارد ریال سود خالص شناسایی کرده که برای هر سهم 23 ریال در نظر گرفته است. 

این بانک در فصل نخست امسال بیش از 186 هزار و 422 میلیارد ریال سپرده جمع‌اوری کرده که برای ان پنج هزار و 35 میلیارد ریال سود پرداخت کرد. 

بر اساس این گزارش بانک سینا دارای  یک هزار و 321 میلیارد ریال تراز مثبت در مصارف و منابع خود بوده است را که 6 هزار و 357 میلیارد ریال  درآمد داشته  و در مقابل پنج هزار میلیارد ریال سود پرداخت کرده است. حال آنکه سپرده زیادی جمع اوری کرده بوده و توانسته تراز خود را مثبت نگه دارد 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: