کد خبر: ۱۶۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - 23 August 2019
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیونصنایع و معادن مجلس حضور پیدا خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیونصنایع و معادن مجلس حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش  خانه ملت، نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه )3 شهریور ماه) با دستور کار استماع گزارش معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد و برنامه‌های سازمان مذکور برگزار خواهد شد.

همچنین جلسه کارگروه بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن نیز یکشنبه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه به بررسی عملکرد و برنامه‌های شرکت‌های خودروساز در خصوص تولید و عرضه می‌پردازد.

همچنین  براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه ( 5 شهریور ماه) خود، میزبان محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا به سوالات علی اسدی کرم نماینده مردم شهربابک و سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر پاسخ دهد.

همچنین در این نشست اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز انتخاب می‌شوند.

براساس این گزارش در جلسه سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن گزارش اجرای مواد ۶۷ و ۶۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در خصوص تحقق دولت الکترونیک و توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات نیز بررسی  می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: