کد خبر: ۱۶۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - 14 August 2019
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در چهار ماه سال جاری ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در چهار ماه سال جاری ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري رييس هيأت مديره و مدیرعامل اين بانک كه روز چهارشنبه به استان قزوین سفر كرده است، در جلسه ستاد تسهیل این استان که با حضور استاندار و مسؤلان مرتبط با بخش توليد تشکیل شده است ضمن بيان مطلب فوق افزود: سرپرستي بانك صنعت و معدن در استان قزوین 15هزار ميليارد ريال تسهيلات به 22 طرح صنعتي از ابتداي سال 92 تا پايان سال 97 پرداخت کرده است که از این تعداد طرح ، 16 طرح به‌صورت کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است. 

مهری در ادامه اعلام داشت: با عنایت به نامگذاری امسال به سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بانک صنعت و معدن برای تحقق این شعار سلسله اقداماتی همچون اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش برای افزایش تولید در واحدهای تولیدی، تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع طرح های مشکل دار انجام داده است.

وی افزود : همچنین تامین مالی طرح های صنعتی را در اولویت قرار داده ایم تا رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.

مدیرعامل این بانک تصریح کرد : خوشبختانه سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم کشور را داشته و امیدواریم در سال جاری با افزایش اختیارات آن به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

دکتر مهری در بازدید از طرحهای تامین مالی توسط این بانک تاکید کرد: به منظور آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در رفع آن ، بازدید میدانی از صنایع جزیی از برنامه های مسئولان این بانک است که به صورت مستمر صورت می گیرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نيز اقدامات بانك صنعت و معدن در تأمين مالي پروژه هاي استان را مثبت ارزيابي كرده و گفت: بانك صنعت و معدن با استفاده از ظرفيت ها و توان كارشناسي كه دارد مي تواند در تحقق شعار سال بسيار موفق و كارا عمل كند.

وي افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی بايد با حمايت نهادهاي مالي به خصوص بانك هاي تخصصي در حوزه توليد و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گيرد تا موانع پيش روی آنها بررسی و برطرف شود.

وي همچنين از واحدهاي توليدي استان درخواست كرد با توجه به استفاده از تسهيلات و منابع بانك صنعت و معدن تمركز وجوه خود را در اين بانك افزايش دهند.

رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنين از شركت هاي دست رنج بافت، شرکت سوخت آما، شیشه مینا و شرکت شوفاژ کار بازديد كرد و از نزديك در جريان نحوه فعاليت و نقطه نظرات آنان قرار گرفت.

بازدید از شرکتهای پایا پلیمر پلاستیک، فولاد آذرتاک خرمدشت و شرکت رزیتان و همچنین دیدار با کارکنان شعب استان در ادامه سفر آقای مهری خواهد بود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: