کد خبر: ۱۶۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 07 August 2019
مدیرعامل بیمه ملت گفت: از آنجا که افزایش تعداد نمایندگان و شعب در رشد حق بیمه تغییری ایجاد نکرده، شعب این شرکت با چهار وظیفه نظارت، هدایت، خسارت و پشتیبانی، شبکه فروش را حمایت می‌کنند.
مدیرعامل بیمه ملت گفت: از آنجا که افزایش تعداد نمایندگان و شعب در رشد حق بیمه تغییری ایجاد نکرده، شعب این شرکت با چهار وظیفه نظارت، هدایت، خسارت و پشتیبانی، شبکه فروش را حمایت می‌کنند.

علی صلاحی‌نژاد در پنجمین همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت که با محوریت بهبود کار تیمی و خلاقیت گروهی برگزار شد، گفت: با توجه به سیاست بیمه ملت در فروش خُرد، می‌کوشیم نمایندگان به‌عنوان بازوی اجرایی، فعالیت بیشتری داشته باشند. 

وی با ارزیابی نقش توسعه کمی شبکه فروش و شعب در رشد حق بیمه در صنعت بیان کرد: با توجه به آمارها، در سال ۸۰ بین ۱۵ تا ۱۶ درصد کل پرتفوی توسط نمایندگان جذب می‌شد که با گذشت زمان و افزایش تعداد نمایندگان در صنعت بیمه، این مهم به صورت متوسط به ۳۰ درصد رسیده است. 

صلاحی‌نژاد، از افتتاح شعبه در تبریز و اصفهان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شعب همواره همراه نمایندگان خواهند بود. وی ایجاد مراکز تخصصی بیمه‌های زندگی را طرحی اعلام کرد که در تمام استان‌ها اجرایی خواهد شد و در همین خصوص بیان کرد: طرح اوراق بیمه‌های زندگی در بیمه مرکزی نهایی شده و امکان باز خرید آن از طریق بازارهای بورس با ایجاد ارزش افزوده مناسب انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: