کد خبر: ۱۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 03 August 2019
ایران کیش کمترین دغدغه احتمالی را پیرامون تامین رول در سال 98 خواهد داشت .
ایران کیش کمترین دغدغه احتمالی را پیرامون تامین رول در سال 98 خواهد داشت .

علی کیانی مدیر امور پشتیبانی ایران کیش با بیان این مطلب افزود: در اواخر سال 97 که از نظر بازارجهانی قیمت کاغذ دچار تلاطم و نرخ ارز دچار نوسانات غیر متعارف و غیر قابل پیش بینی شد، بسیاری از پی اس پی ها در این زمینه دچار نگرانی شدند، دستگاه پوز و پایانه فروشگاهی باید رول داشته باشد تا بتواند کار کند و ارائه خدمت به جامعه گسترده پذیرندگان ارجمند ایران کیش، بدون داشتن رول رسید، شدنی نخواهد بود.

وی افزود: در اواخر سال 97با پیش بینی و تحلیل بازارو علم به اینکه نوسانات احتمالی به وجود خواهد آمد، مناقصه ای برگزار کرده و با جلب همکاری دوشرکت بسیار معتبر دراین صنعت نیاز رول سالانه سال 98، به طور کامل خریداری شده و در چارچوب قراردادهای منعقده و طبق برنامه، در مقاطع زمانی مختلف از آن بهره خواهیم برد.

کیانی افزود: برای آنکه در سال های آتی نیز به اشکال برنخوریم ، از یک شرکت دیگر گروه هلدینگ IT که از شرکت های توانمند است دعوت به همکاری کردیم که انشالله بتوانیم از پتانسیل  و توانایی آن ها هم در خارج از کشور استفاده کنیم. به لطف خدا و با توجه به برنامه و پیش بینی میزان رولی که نیازخواهیم داشت و همچنین اقدامات اصلاحی که همکارانمان در IT درخصوص تعدیل و کوچک سازی طول رسیدها و از همه مهم تر مدیریت مصرف و توجه کامل به اصل صرفه جویی داریم، پیش بینی می کنیم که انشالله به مشکلی درزمینه رول بر نخوریم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: