کد خبر: ۱۶۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 03 August 2019
 پیمان طبری، سرپرست شرکت ایران‌کیش در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» به تشریح برنامه‌های این شرکت در سال ۹۸ پرداخت.

به گفته وی، شرکت ایرا‌ن‌کیش هم مانند شرکت‌های دیگر PSP برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ به کوچک‌سازی رسید و به انتخابی کردن رسید دوم دستگاه‌های کارتخوان اقدام کرده است. طبری، استفاده از پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری اقتصادی ندانست و افزود: باید دراین زمینه پیشنهادهای نوآورانه و مقرون‌به‌صرفه ارائه شود. سرپرست ایران‌کیش ارسال پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری پرهزینه ارزیابی کرد و افزود: در وهله نخست، این راهکار عملی به‌نظر می‌رسد. 

اما استفاده از این روش تغییر چندانی در هزینه‌ها ایجاد نمی‌کند در عین اینکه بدون مزیت هم نیست و یکی از مزایای آن جلوگیری از خروج ارز از کشور است. وی اجرای این روش را منوط به نوآوری اپراتورهای تلفن‌همراه دانست تا با ارائه طرح‌های نو و مقرون‌به‌صرفه، شرکت‌های خدمات پرداخت را یاری کنند.

به گفته طبری، بیشترین سرمایه‌گذاری شرکت ایران‌کیش در زمینه کارتخوان‌هاست و دراین حوزه رتبه نخست را دارد. سرپرست ایران کیش همچنین از ارائه خدمات ویژه به مشتریان ویژه در سال‌جاری خبر داد و افزود: طرح‌هایی در این مورد به اجرا درآمده و همچنان تیم توسعه بازار شرکت در زمینه کسب و کارهای نوین به‌دنبال ارائه خدمات ویژه است تا بتواند مشتریان ویژه‌ای را هم جذب کند.

سرپرست ایران‌کیش که در حاشیه نمایشگاه الکامپ با «دنیای‌اقتصاد» گفت‌‌وگو می‌کرد در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ گفت: ایران‌کیش امسال با هدف شناساندن بیشتر اپلیکیشن «پات» در این نمایشگاه حضور یافته است و خدمات دیگری همچون پرداخت عوارض آزادراه‌ها و جریمه خودرو و... را هم که به این اپلیکیشن افزوده شده به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد.به گفته طبری، نمایشگاه الکامپ بازدید‌کننده عام دارد و یک نمایشگاه تخصصی نیست، به همین علت، ایران کیش روی فناوری خاصی تمرکز نکرده و متناسب با مخاطب عام به معرفی خدمات خود پرداخته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: