کد خبر: ۱۶۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - 02 August 2019

 بانکداری ایرانی ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تردد شمارهای راهداری به طور طبیعی با تکمیل پروژه همت در البرز، 30 درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران-کرج کاسته می شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در بازدید از روند تکمیل پروژه ادامه آزادراه همت که امروز پنجشنبه صورت گرفت، با بیان این‌که امروز به صورت سرزده و پیش بینی نشده در این پروژه حضور یافتیم، افزود: مسئولان مربوطه پای کار بودند و ماشین آلات فعالیت خوبی داشتند. امید است روند پیشبرد پروژه با سرعت بالاتری ادامه یابد و مردمی که در این مسیر هستند نیز همراهی لازم را داشته باشند.

اسلامی گفت: امید است بتوانیم این پروژه را تا پایان تابستان امسال به بهره برداری برسانیم که البته موانعی بزرگی نیز سر راه قرار دارد که یکی از اهم آنها جا به جایی دکل فشار قوی برق است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهند و همان گونه که استاندار البرز دستورات لازم را داده اند، برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم و ملی اقدام شود.

وزیر راه و شهرسازی دولت اراده جدی برای به سرانجام رساندن این پروژه دارد، اضافه کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه بار قابل توجهی از ترافیک سنگین آزادراه تهران-کرج را کاست و موجبات آرامش مردم را فراهم کنیم.

او گفت: این پروژه اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و با مشارکت بخش خصوصی در حال تکمیل است.

اسلامی افزود: اکنون به لحاظ اعتباری مانع خاصی وجود ندارد بلکه حجم عملیات اجرایی سنگین است.

وی عنوان کرد: استاندار البرز هفته ای چند بار از روند تکمیل پروژه بازدید می کنند که امید است با این روند هر چه سریع تر شاهد بهره برداری مردم از این امکان مهم باشیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تردد شمارهای راهداری به طور طبیعی با تکمیل این پروژه 30 درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران-کرج کاسته می شود.

وی افزود: امروز از پروژه مترو هشتگرد بازدید شد که با آغاز بهره برداری از آن، مردم از این امکان عمومی استفاده می کنند و بار ترافیک کاهش پیدا می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: