کد خبر: ۱۶۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری شد.
شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری شد. 

این شرکت با در اختیار داشتن ۳۸ مرکز عملیاتی و بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل عملیاتی در سراسر کشور یکی از شبکه‌های بزرگ ارائه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیکی را در اختیار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، در سال‌های اخیر و با افزایش قابل‌توجه هزینه‌های ارائه خدمات در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی حضوری، ازجمله افزایش قیمت دستگاه کارت‌خوان، افزایش قیمت کاغذ و … و در عین حال ثابت ماندن ارزش کارمزدی فشار مضاعفی بر صنعت پرداخت وارد شده است. به‌نوعی که در حال حاضر درصد قابل‌توجهی از اصناف و پذیرندگان توجیه اقتصادی لازم را برای ارائه تجهیزات پرداخت حضوری ندارند اما در عین حال وجود این تجهیزات برای ادامه کسب‌وکار آنها حیاتی است.

پس در این شرایط و در ضعف در نوآوری صنعت پرداخت ارائه راهکارهای پرداخت مستقل از تجهیزات پرهزینه می‌تواند اثر قابل‌توجهی در به حرکت درآوردن پیکره غیرچابک پرداخت الکترونیکی کشور داشته باشد.

در این میان شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی به‌عنوان بازوی اجرائی بانک ملت و شرکت به‌پرداخت ملت در توسعه ابزارهای پرداخت و بانکداری الکترونیکی حضوری، با اخذ مجوز پرداخت یاری قصد دارد تا سبد محصولات بانک ملت در حوزه پرداخت الکترونیکی را تکمیل کرده و با ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه، کم‌هزینه و فراگیر تحولی در صنعت پرداخت کشور ایجاد کند. این شرکت با تکیه‌بر شبکه عملیاتی گسترده در سطح کشور، تسلط بر راهکارهای پرداخت روز دنیا و شناختی که از نیازمندی اصناف طی سال‌های طولانی کسب کرده است به‌زودی از محصول پرداخت یاری خود رونمایی خواهد کرد.

این محصول مبتنی بر نیاز اصناف و بر اساس سادگی و کاربردی ساده و با قابلیت پوشش حداکثری جامعه دارندگان کارت بانکی و پذیرندگان طراحی و تولید شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: