کد خبر: ۱۶۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 18 July 2019

 بانکداری ایرانی ـ رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از حضور بیش از ۲۱۰ مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد و گفت که در این نمایشگاه ۲۰۰۰ نیاز بخش صنعت و معدن جمع‌سپاری می‌شود.

به گزارش ایسنا، امروز (پنجشنبه) نخستین نمایشگاه "فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید"، با هدف داخلی سازی نیازهای صنایع کشور، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم محمدباقر عالی - رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - با بیان اینکه نمایشگاه نیاز محور " فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید " یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های صنعتی و علمی کشور در نیم قرن اخیر است، اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب ملی و استانی با قوت به صورت سالانه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از حضور بیش از ۲۱۰ مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد.

به گفته این مقام مسئول مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، عبور از بحث ضرورت و امکان و پاسخگویی عملی به نیاز صنایع در هفت گروه مختلف است.

عالی با اشاره به جمع‌سپاری ۲۰۰۰ نیاز بخش صنعت و معدن در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه به معنی تحقیق علمی، تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله علمی با بی‌هنری تحریم‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد که از امروز تا اختتامیه نمایشگاه کمیسیون‌های تخصصی به بررسی موضوعات مختلف پیرامون ساخت داخل خواهند پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: