کد خبر: ۱۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 17 July 2019
بانکداری ایرانی ـ قیمت نفت در بازارهای جهانی اندکی افزایش یافت و بشکه‌ای 64.91 دلار فروخته شد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات امروز اندکی افزایش یافت و کاهش قیمتی که روز گذشته ثبت کرده بود را اندکی جبران کرد.

روز گذشته آماری منتشر شد که ذخایر نفت آمریکا کمتر از انتظار کاهش یافته و ان موضوع سبب کاهش قیمت شده بود.

هر بشکه نفت برنت با 56 سنت افزایش 64.91 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 36 سنت افزایش 57.98 دلار معامله شد.

هر دو شاخص نفتی روز گذشته 3 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

آمریکن پترولیوم دیروز گزارش داد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به 12 جولای 460 میلیون بشکه کاهش یافت. درحالی‌که تحلیلگران انتظار کاهش 2.7 میلیون بشکه‌ای را داشتند.

این کاهش کمتر از انتظار نشان از توقف تولید در نتیجه گردباد بری در اواخر هفته گذشته دارد که تاثیر کمی بر ذخایر داشته است.

آمارهای آمریکن پترولیوم نشان داد  ذخایر بنزین نیز کاهش یافته است اما کمتر از انتظار بوده و ذخایر فرآورده‌های نفتی بیش از پیش‌بینی افزایش یافته است.

آمارهای رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز بعدازظهر منتشر خواهد شد. در صورت تایید این آمار، ذخایر برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافته که طولانی‌ترین زمان از ابتدای سال 2018 است.

ناظر حفاری آمریکا اعلام کرد به علت گردباد بری، بیش از نیمی از تولید نفت در خلیج مکزیک همچنان متوقف است. بیشتر شرکت‌ها در حال بازگرداندن تاسیسات به حالت اول برای ازسرگیری تولید هستند.

اداره امنیت و محیط زیست آمریکا اعلام کرد 58 درصد کل تولید نفت منطقه معادل 1.1 میلیون بشکه در روز نفت و 1.4 میلیارد فوت مکعب تولید گاز طبیعی همچنان متوقف است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: