کد خبر: ۱۶۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 17 July 2019
شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۱۴۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد..
شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۱۴۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد..

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با سرمایه ۶۱ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش ۱۴۲ درصدی داشته است.

سهامی ذوب آهن أصفهان افزایش ۱۱۶ درصدی فروش را دلیل افزایش سود هر سهم و همچنین افزایش ۳۵۳ درصدی سود خالص عنوان کرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت فرابورسی منظور شد.

"ذوب" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۲۴ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی تلفیقی ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سود هر سهم را مبلغ ۱۴ریال و سود خالص را ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، بر آورد شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از تغییرات نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر اعلام است:

پیش بینی می شود با توجه به نرخ فروش محصولات فولادی در دوره ۳ ماهه نخست سال جاری پیش بینی می شود در دوره ۹ ماهه آتی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در مقایسه با دوره ۳ ماهه اول، تغییر محسوسی در قیمت های فروش حاصل نشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: