کد خبر: ۱۶۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 16 July 2019
سخنگوی قوه‌قضائیه ضمن اعلام جزئیات محکومیت دو سهامدار حقیقی معروف از صدور حکم داماد وزیر کار در پرونده بانک سرمایه خبر داد.
سخنگوی قوه‌قضائیه ضمن اعلام جزئیات محکومیت دو سهامدار حقیقی معروف از صدور حکم داماد وزیر کار در پرونده بانک سرمایه خبر داد.

به گزارش تسنیم، غلامحسین اسماعیلی طی نشست خبری اظهار داشت: در حد فاصل دو نشست خبری، 58 نفر در دادگاه‌های ویژه، محکومیت یافتند یا محکومیت‌های سابق‌الصدور آنها به قطعیت و مرحله اجرا رسیده که بر این اساس، شهروز ریخته‌گران عضو هیات مدیره شرکت به جهت اخلال در نظام اقتصادی به 7 سال حبس، فیروز ریخته‌گران به جرم مشارکت در اخلال عمده به 15 سال حبس، بهروز ریخته‌گران متهم اصلی پرونده به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی و بانکی به 15 سال حبس محکوم شده که البته دو محکومیت دو و سه سال هم دارد.

وی ادامه داد : برای ریخته‌گران 859.6 میلیارد تومان جزای نقدی و رد مال صادر شده است. فراز ریخته‌گران به 7 سال حبس و محمدرضا توسلی معاون منطقه آزاد به جرم معاونت در اخلال و دریافت رشوه به 10 سال حبس، 3 سال انفصال و 300 میلیون جزای نقدی و 12 هزار دلار آمریکا محکومیت یافته است.

اسماعیلی افزود: سالار بایرامی بازنشسته بانک سپه به 10 سال حبس به اتهام معاونت در اخلال در نظام اقتصادی محکوم شد. در پرونده ریخته‌گران مجموعا 41 متهم وجود داشت که دو نفر تبرئه و بالغ بر 30 نفر محکوم شدند و برای چند نفر نیز پرونده همچنان باز است و این جدا از پرونده بانک سرمایه است.   پرونده بانک سرمایه نیز که یک بخش آن 29 متهم دارد تا الان 19 جلسه برگزار شده است. رای دادگاه برای هادی رضوی نیز صادر شده که با تایپ و ثبت دادنامه محکومیت وی اعلام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: