کد خبر: ۱۶۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 14 July 2019
تبدیل جزیره کیش به یک برند مطرح گردشگری کشور و منطقه، رونق فضای کسب و کار در این جزیره و تقویت شادی و نشاط ملی مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره تابستانی کیش است.
 تبدیل جزیره کیش به یک برند مطرح گردشگری کشور و منطقه، رونق فضای کسب و کار در این جزیره و تقویت شادی و نشاط ملی مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره تابستانی کیش است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اعلام این مطلب در مراسم آغاز بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش که با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، روسای جوامع هتلداران و بازاریان و صاحبان صنوف در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، گفت: جشنواره تابستانی فرصت بسیار مناسبی است تا با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، ضمن جلب اعتماد آنها، جایگاه جزیره کیش را به‌عنوان انتخاب نخست گردشگران در منطقه و کشور تثبیت کنیم. 

غلامحسین مظفری تاکید کرد: ایجاد جاذبه‌های نوین گردشگری، ارائه برنامه‌های خلاقانه و ارائه خدمات منحصر به‌فرد جزیره کیش را از سایر مقاصد گردشگری متمایز کرده و آن را به‌عنوان یک برند در سطح ملی و منطقه‌ای معرفی می‌کند که برگزاری باشکوه و پربار جشنواره تابستانی فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این اهداف است. 

وی با اشاره به همکاری خوب بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری موفق جشنواره تابستانی گفت: از آنجا که تعادل بخشی به فعالیت‌های گردشگری و برگزاری جشنواره‌های متعدد در فصول مختلف سال با هدف افزایش جذب گردشگران در تمامی ماه ها، در دستور کار سازمان قرار گرفته است، امسال زمان برگزاری سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه موج از زمستان به تابستان تغییر کرد تا حضور چهره‌های سینمایی و هنرمندان عرصه‌های مختلف تئاتر وسینما و موسیقی در کیش جذابیت‌های جشنواره تابستانی را افزایش دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: