کد خبر: ۱۶۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۸ - 08 July 2019
 مراسم تجلیل از برترین‌های شبکه فروش سال ٩٧ شرکت بیمه نوین برگزار شد.

 حسین کریم‌خان زند، مدیرعامل این شرکت بیمه در این مراسم با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی در بیمه نوین نگاهی بدون مرز میان کارکنان و نمایندگان است، گفت: توقع بیمه نوین از شبکه فروش خود، توسعه و اجتناب از رکود با تکیه بر محورهای آموزش، بررسی نقاط ضعف در عملکرد، ایجاد بینش و افق دید متعالی و گسترش بازارهای هدف است.

وی افزود: بینش ما اولویت و تقدم اعتبار بیمه نوین بر کسب پرتفوی صرف است. اعتباری که از اعتماد و ارج نهادن به شبکه فروش، تعامل شفاف با نمایندگان و بیمه‌گذار، فرآیند سریع پرداخت خسارت و افزایش خدمت‌رسانی نشأت گرفته است. کریم‌خان زند همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته بیمه نوین جزو شرکت‌‌های برتر بیمه از نظر شاخص‌‌های مالی بوده است، گفت: رویکرد تغییر در این شرکت از سه سال گذشته براساس تحقیقات و مطالعات میدانی انجام شد که نتیجه آن به‌کارگیری روش‌‌های نوین فروش، توسعه بازار با استراتژی متفاوت و در نظر داشتن ضریب خسارت هر استان و از میان بردن موانع اجرایی فروش موثر بر عملکرد نمایندگان بوده که چشم‌انداز کسب پرتفوی هزار میلیاردی را جزو سیاست‌‌های کوتاه‌مدت و قابل‌دسترس بیمه نوین قرار داده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: