کد خبر: ۱۶۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 26 June 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک سینا از زمان برگزاری مجمع سالانه جهت تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته خبر داد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.

 بانکداری ایرانی ـ   بانک سینا از زمان برگزاری مجمع سالانه جهت تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته خبر داد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.
 
بررسی عملکرد مالی "وسینا" نشان از تغییر شرایط مالی این بانک دارد. به طوری که بعد از افت شاخص‌های مالی بانک سینا طی سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، این بانک در سال ۹۷ به رشد بسیار مناسبی رسیده است.
 
براساس این گزارش ؛ سود خالص بانک سینا نیز طی سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۹۷ به عدد ۱.۲۹۲.۷۹۶ میلیون ریال رسیده است. این عدد در مقایسه با سود ۶۹۸.۲۷۷ میلیون ریالی سال ۹۶ نشان از افزایش ۸۵ درصدی سود خالص وسینا دارد.
 
خالص درآمدهای عملیاتی بانک سینا  از ۵.۰۲۷.۹۴۴ میلیون ریال سال ۹۶ به ۷.۴۹۹.۰۶۳ میلیون ریال معاد ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ رسیده است. 
 
سود خالص این بانک نیز طی سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۹۷ به عدد ۱.۲۹۲.۷۹۶ میلیون ریال رسیده است. این عدد در مقایسه با سود ۶۹۸.۲۷۷ میلیون ریالی سال ۹۶ نشان از افزایش ۸۵ درصدی سود خالص وسینا دارد.
 
 همچنین این بانک پیش‌بینی کرده که طی سال ۹۸ سود خالص این شرکت با افزایش ۴۸ درصدی مواجه شود و به عدد ۱.۹۲۳.۷۱۳ میلیون ریال برسد.
 
این گزارش می افزاید :  بانک سینا با سرمایه اسمی هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و طی معاملات امروز با رشد درصدی قیمت و تقاضای 124 میلیون سهمی، دارای صف خرید است.
 
بر این اساس، سهامداران "وسینا" ساعت 14:30 روز دوشنبه 31 تیر در هتل پارسیان انقلاب، روانه مجمع سالانه می شوند.
 
 
 
باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: