کد خبر: ۱۶۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 26 June 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک آینده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۷۸ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۵۵ درصدی را نشان می دهد.

 بانکداری ایرانی ـ  بانک آینده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۷۸ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۵۵ درصدی را نشان می دهد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ؛بانک آینده با سرمایه ۱۶ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
بانک اینده در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۵۵ درصد افزایش داشته است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳هزار و ۹۱۰میلیارد و ۴۹۹میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"وآیند" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۸۳۴ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
معصومه فریادرس
برچسب ها: بانک آینده ، "وآیند"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: