کد خبر: ۱۶۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۸ - 25 June 2019

سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

صالحی در ادامه اظهار داشت: در ادامه مسیر شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای دستور وزیر محترم مبنی بر شفافیت در همه ارکان و فعالیت های صندوق و تبدیل آن به پایلوت شفافیت به عنوان اکسیر حیات بخش برای بازگرداندن اعتماد عمومی، حقوق و مزایای سال 97 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ های تابعه منتشر شد و از طریق سامانه شفافیت سایت صندوق در دسترس عموم قرار گرفت.

صالحی تاکید کرد: این اولین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده اند تا #جیب_بازنشستگان. اما به لطف خدا این رویه غلط ادامه نخواهد یافت و اقدامات مقتضی در حال انجام است.

با بررسی اطلاعیه سازمان بازنشستگی کشور حقوق مدیران این صندوق به شرح زیر است:

حقوق نجومی مدیران عاملِ صندوق بازنشستگی +عکس

جماران

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: