کد خبر: ۱۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 23 June 2019
با برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت بیمه سرمد، علاوه بر تایید صورت های مالی سال 97، افزایش سرمایه این شرکت نیز به تصویب رسید.
با برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت بیمه سرمد، علاوه بر تایید صورت های مالی سال 97، افزایش سرمایه این شرکت نیز به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این مجامع که با حضور بیش از 83 درصد سهامداران برگزار شد، توسط مدیرعامل، گزارشی از وضعیت این شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397 ارائه شد.

مهدی مهدوی در این گزارش، به کسب سهم 1/35درصدی بیمه سرمد از بازار بیمه کشور، دو سال زودتر از موعد در سال گذشته خبر داد، سهمی که بر اساس اهداف استراتژیک مقرر بود در سال 99 محقق گردد.

وی همچنین با اشاره به رشد 56درصدی پرتفوی نسبت به سال قبل، دستاوردهای بیمه سرمد را در سال 97، مثبت ارزیابی کرد و از تلاش یکایک همکاران قدردانی نمود.
در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه، مقرر شد به ازای هر سهم 300ریال سود به سهامداران پرداخت شود.

همچنین بر اساس مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه، موسسه حسابرسی دایا رهیافت به عنوان حسابرس قانونی و بازرس قانونی اصلی، موسسه آرمان آروین پارس به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی علی البدل و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار این شرکت معرفی شد.

در این مجمع همچنین حق الزحمه حسابرس و پاداش هیات مدیره با تایید سهامداران تعیین شد.
پس از پایان مجمع عمومی عادی سالانه بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده شرکت برگزار شد که در ابتدای این مجمع مهدوی مدیر عامل شرکت، گزارشی از آخرین وضعیت سرمایه و لزوم افزایش سرمایه ارایه کرد.

در ادامه و پس از ارایه گزارش بازرس و حسابرس قانونی، افزایش سرمایه شرکت از یکهزار و 500 میلیارد ریال به 2 هزار و 100 میلیارد ریال به تایید سهامداران رسید.

همچنین سهامداران در مجمع فوق العاده به هیات مدیره شرکت در خصوص افزایش سرمایه به 2 هزار و 500 میلیارد ریال از محل سود انباشته برای 2 سال آینده اختیار تام داد.

در پایان این مراسم، نماینده بیمه مرکزی از عملکرد بیمه سرمد و اقدامات صورت گرفته اظهار رضایت کرده و از هیات مدیره و کارکنان بیمه سرمد بابت عملکرد درخشان این شرکت در سال گذشته قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بیمه سرمد دکتر مجتبی کاتب به عنوان رئیس مجمع، بهروز اعتمادی نماینده گروه مالی سپهرصادرات و امیر مهدی امینیان نماینده موسسه توسعه همیاری سپهر به عنوان ناظرین مجمع، سید روح الله علیپور یزدی به عنوان دبیر مجمع، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس، نماینده بازرس و حسابرس قانونی و سندیکای بیمه حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: