کد خبر: ۱۶۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 23 June 2019
بانکداری ایرانی- بیمه دی در این دوره مالی یک ساله منتهی به پایان اسفند 97 توانست 3.5 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل 54 درصد رشد داشته است و برای هر سهم 400 ریال سود شناسای کرد .
 بانکداری ایرانی ـ بیمه دی صورت‌های مالی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ (حسابرسی نشده) را منتشر کرد .
 
به گزارش بانکداری ایرانی بیمه دی در این دوره مالی یک ساله منتهی به پایان اسفند 97 توانست 3.5 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل 54 درصد رشد داشته است و برای هر سهم 400 ریال سود شناسایی کرد .
 
رشد 37 درصدی سود خالص 
 
بیمه دی در این دوره مالی یک ساله توانست نزدیک به یک صد میلیارد تومان سود کسب کند که نسب به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته است این رقم در 12 ماه سال 96 ، 73 میلیارد تومان ثبت شده است ...
 
افزایش 37 درصدی سود خالص برای هر سهم 
 
این شرکت بیمه ای در این دوره مالی سال 97 توانست برای هر سهم 400 ریال سود کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته است این رقم در دوره قبلی 292 ریال اعلام شده است.
 
رشد 54 درصدی تولید حق بیمه 
 
این شرکت فرابورسی در این دوره مالی یک ساله توانست 3.5 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه با رقم 2.3 هزار میلیارد تومان رشد 54 درصدی را نشان می دهد.
 
افزایش 38 ذخایر فنی حق بیمه 
 
بیمه دی در این دوره مالی یک ساله توانست ذخایر فنی حق بیمه خود را 741 میلیارد تومان به یک هزار  میلیارد تومان افزایش دهد  که نسب به مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد داشته است .
 
افزایش سه برابری دریافت خسارت از بیمه گران اتکایی
 
این شرکت بیمه ای در این دوره مالی یک ساله توانست 1.7 هزار میلیارد تومان از بیمه گران اتکایی خسارت دریافت کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 309 درصد رشد داشته است این رقم در دوره قبلی498 میلیاد تومان ثبت شده است.
 
 
 
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: