کد خبر: ۱۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 17 June 2019
شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۶۵۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۲۳ درصدی را نشان می دهد.
شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۶۵۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۲۳ درصدی را نشان می دهد.

 شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۵۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۲۲۳ درصد افزایش داشته است.

این شرکت فرابورسی، افزایش ۲ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی را دلیل عمده افزایش یاد شده عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"سمگا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۱۱ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۰۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵ هزار و ۷۵ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

"سمگا" طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۲۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال خریداری کرد.

 ارزش بازار شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با کاهش ۲۰۱ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال به ۵۸۵ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۰۹ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۵۸ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال محاسبه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: