کد خبر: ۱۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 17 June 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ۷۰۰ میلیارد تومانی حاضر در بورس تهران از برنامه افزایش سرمایه از دو محل جذاب خبر داد و در آغاز معاملات امروز با رشد قیمت روبرو و صف خرید را تجربه کرد.

بانکداری ایرانی - بانک ۷۰۰ میلیارد تومانی حاضر در بورس تهران از برنامه افزایش سرمایه از دو محل جذاب خبر داد و در آغاز معاملات امروز با رشد قیمت روبرو و صف خرید را تجربه کرد.

 
جزییات پیشنهاد هیات مدیره وخاور به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه  با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد: با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 7,000,000,000,000 ریال به مبلغ 10,000,000,000,000 ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور بهبود نسبت کفايت سرمايه و افزايش سقف فردي تسهيلات و تعهدات که در تاریخ 1398/03/26 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.
 
براین اساس، "وخاور" درصدد است 300 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. این بانک بورسی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها برای تامین مالی اقدام می کند تا قادر به بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات شود.
 
همچنین در ادامه این گزارش شفاف سازی آمده است که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور بزودی اطلاع رسانی می شود.


علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: