کد خبر: ۱۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 12 June 2019
بانکداری ایرانی - در پی مصوبه اوایل خرداد هیات واگذاری مبنی بر عرضه باقی مانده سهام دولت در 18 شرکت‌ بزرگ و اعلام شرایط عرضه بلوک 17.34 درصد بیمه البرز در بورس مشخص شد .

بانکداری ایرانی  -   زمان عرضه اولین شرکت دولتی و مربوط به بلوک ۱۷.۳۴ درصدی بیمه البرز در بورس تهران اعلام شد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی  ،  در پی مصوبه اوایل خرداد هیات واگذاری مبنی بر عرضه باقی مانده سهام دولت در 18 شرکت‌ بزرگ و اعلام شرایط عرضه بلوک 17.34 درصد بیمه البرز در بورس مشخص شد .
 
براساس این گزارش، سازمان خصوصی‌سازی شنبه 22 تیر به وکالت از طرف دولت بیش از 639 میلیون و 567 هزار سهم "البرز" را به قیمت 158 تومان هر سهم و به ارزش 109 میلیارد تومان به صورت نقد روانه میز فروش خواهد کرد که چهارمین عرضه در 16 ماه اخیر بشمار می رود .
 
این گزارش می افزاید ، از سال 96  تا کنون دولت سهام بیمه البرز را روی میز عرضه قرار داده و از اسفند 96 سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که سهم دولت  از این شرکت که معادل 17.34 درصد است را می فروشد اما تا کنون اتفاقی رخ نداده است.
 
بر اساس این گزارش، در سال 96 دولت اعلام کرده است : « قیمت پایه اعلام شده برای این دارایی مالی ،معادل است با قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه به اضافه 20درصد به شرط آنکه هر سهم از 1275 کمتر نباشد.»
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: