کد خبر: ۱۶۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - 05 June 2019
تحول دیجیتال و استقرار آن در سیستم بانکی از جمله تدابیر جدیدی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بهبود نظام بانکی اتخاذ کرده است و بانک کشاورزی با پیشینه ای درخشان در عرصه بانکداری دیجیتال و برخورداری از زیرساخت های قدرتمند بانکداری الکترونیک، برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال و تدوین سند استقرارنظام دیجیتال ، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی را آغاز کرده است.
تحول دیجیتال و استقرار آن در سیستم بانکی از جمله تدابیر جدیدی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بهبود  نظام بانکی اتخاذ کرده است و بانک کشاورزی با پیشینه ای درخشان در عرصه بانکداری دیجیتال و برخورداری از زیرساخت های قدرتمند بانکداری الکترونیک، برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال و تدوین سند استقرارنظام دیجیتال ، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال از خدمات شرکت های مجرب و صاحب نام در این عرصه استفاده می کند و با تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران ارشد این بانک وبرخورداری از مشاوره اساتید برجسته دانشگاهی، مقدمات تهیه سند دیجیتال در چارچوب دستورالعمل وزارت امور اقتصادی و دارایی و نظارت سازمان حسابرسی را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی به منظور بررسی چگونگی استقرار نظام دیحیتال به بررسی اولویت ها، رویکرد، جهت گیری، پتانسیل ها، الزامات و چالش ها پرداخته  و برنامه ریزی برای استقرار نظام دیجیتال در این بانک را با تهیه مقدمات تدوین نقشه راه و سند راهبردی آغاز کرده است.

این گزارش می افزاید: استقرارنظام دیجیتال در بانک کشاورزی به معنای تحول گسترده خدمات بانکی و به روزرسانی پویای خدمات و محصولات متناسب با پدیده های عصر دیجیتال است که تاثیر به سزایی بر تسریع و تسهیل فرایندهای مالی و بانکی، رضایتمندی مشتریان، توانمندسازی کارکنان و افزایش چابکی سازمان، کاهش نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شعب و در نتیجه کاهش معضلات تردد شهری، آلودگی هوا، مصرف سوخت و انرژی و ... خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: