کد خبر: ۱۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 02 June 2019
بانکداری ایرانی ـ مجمع عمومي عادي سالانه شركت بیمه ما برگزارشد و به ازاي هر سهم 280 ريال سود نقدي تقسيم كرد.
  بانکداری ایرانی  ـ   مجمع عمومي عادي سالانه شركت بیمه ما برگزارشد و به ازاي هر سهم 280 ريال سود نقدي تقسيم كرد.
 
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما" (سهامی عام) با حضور بیش از 65 درصد صاحبان سهام، نمایندگان محترم بازرس قانونی، سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیات مدیره، آقای دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه ما و سایر اعضای شرکت در ساعت14 روز شنبه مورخ 11 اردیبهشت 1398 در ساختمان مرکزی بیمه ما برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، آقایان ابراهیم پور رئیس گروه مالی ملت به عنوان رئیس مجمع ، حسینی معاون مالی ـ اداری شرکت بیمه ما و  صداقتی بعنوان ناظر جلسه انتخاب شدند.
 
در ابتدای این جلسه، گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص فعالیت ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1397 و متعاقب آن گزارش بازرس قانونی و حسابرس در خصوص صورتهای مالی  و عملکرد شرکت منتهی به 29/12/1397 توسط نماینده محترم بازرس قانونی و حسابرس قرائت و به سمع حاضرین رسید و پس از بحث و تبادل نظر و طرح سوالات از ناحیه سهامداران حاضر در جلسه و پاسخ توسط مدیرعامل و نماینده محترم بازرس قانونی تصمیماتی مبنی بر تصویب صورتهای مالی  و یادداشتهای همراه سال مالی منتهی به 29/12/1397 به تصویب رسید. 
 
 بر اساس این گزارش از مبلغ 42 میلیارد تومان سود خالص (به ازاء هر سهم 280 ریال) به عنوان سود نقدی برای سهامداران اختصاص یافت.
 
در این مجمع با افزایش سرمایه "ما" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت شد تا این شرکت بورسی سرمایه فعلی را از 1500 به 2500 میلیارد تومان برساند .
 
درمجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت،مبلغ  400  میلیون تومان به عنوان پاداش هیئت‌مدیره تعیین شد.
 
 این گزارش می افزاید: حق حضور اعضای غیر موظف هیئت‌مدیره به ازای هر جلسه 18,000,000  ریال ناخالص تعیین شد .
 
موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر بعنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی بهمند بعنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 97 با اکثریت آراء انتخاب گردیدند.
 
گفتنی است روزنامه دنیای اقتصاد بعنوان روزنامه های کثیرالانتشار شرکت جهت درج آگهی های شرکت تعیین شدند.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: