کد خبر: ۱۵۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 29 May 2019
بانک سامان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تامین مالی بازسازی کمپ تیم‌های ملی جودو را بر عهده گرفت.
بانک سامان در راستای اجرای مسئولیت‌های  اجتماعی خود، تامین مالی بازسازی کمپ تیم‌های ملی جودو را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، کمپ تیم‌های ملی جودو که در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد علاوه بر آنکه مورد استفاده تیم‌های ملی جودو در همه رده‌های سنی است، توسط تیم ملی کم بینایان جودو که زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور است، هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی مسئولان فدراسیون جودو اعلام کرده‌اند که با توجه به درپیش بودن بازی‌های المپیک و پاراالمپیک قصد دارند تمرینات نفرات المپیکی و پاراالمپیکی کشور را نیز در این کمپ برگزار کنند. این در حالی است که تا پیش از این تمرینات تیم ملی جودو در تمامی رده‌ها در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شد.

در همین ارتباط محمدرضا عمادی، نائب رئیس فدراسیون جودو به روابط عمومی بانک سامان گفت: بازسازی کمپ تیم‌های ملی جودو یک اتفاق بسیار خوب در ورزش کشور بود و قطعا این سالن به عنوان یک یادگاری خوب از بانک سامان در نزد اهالی جودو باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی وزارت ورزش و جوانان امکان چنین اقدامی را ندارد، اضافه کرد:  قطعا اگر اگر حمایت بانک سامان از ورزش جودو نبود، ما امکان بازسازی این سالن را نداشتیم.

نائب رئیس فدراسیون جودو سپس اضافه کرد: به رغم ظرفیت‌ها و استعدادی که این سالن داشت، متاسفانه طی 50 سال گذشته هیچ هزینه‌ای در آن صورت نگرفته بود اما امروز به لطف بانک سامان بخش عمده مشکلات آن رفع شده و قابل استفاده است.

عمادی اضافه کرد: قطعا این اقدام بانک سامان محدود به ورزش جودو نخواهد بود و یک خدمت به جامعه ورزش کشور است. چراکه در صورت انتقال کمپ تیم ملی جودو، سایر ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز می‌توانند از این سالن خوب استفاده کنند.

وی اضافه کرد: سالنی که توسط بانک سامان بازسازی شد، جزو بهترین سالن‌های مجموعه آزادی است و این امکان را دارد که در یک نیم روز به 200 ورزشکار خدمات ارائه دهد. خوشبختانه با این اقدام نیز در هیچ یک از فصول سال مشکلی بابت تهویه، سرمایش و گرمایش نخواهیم داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: