کد خبر: ۱۵۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 29 May 2019
دارایی‌های «بیمه کوثر» با برنامه‌ریزی و ورود به حوزه‌های سودده سرمایه‌گذاری در بازار بورس از 56 میلیارد تومان در سال96 به حدود 900 میلیارد تومان رسید.
دارایی‌های «بیمه کوثر» با برنامه‌ریزی و ورود به حوزه‌های سودده سرمایه‌گذاری در بازار بورس از 56 میلیارد تومان در سال96 به حدود 900 میلیارد تومان رسید. 

«نوید خاندوزی» در گفت‌وگو با خبرنگار بانکداری ایرانی با اشاره به برنامه‌های سال 98 شرکت بیمه کوثر، اقدام این شرکت برای خرید سهام شرکت غدیر را در سال 97 مثبت ارزیابی کرد و گفت: متنوع‌سازی در سبد پرتفوی بیمه کوثر در سال 98 در دستور کار این شرکت قرار دارد تا بتوان حداکثر سود را با پایین‌ترین ریسک به دست آورد. 

حضور بیمه کوثر در استارت آپ های حوزه سلامت

وی حضور قوی‌تر و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه سلامت و بیمه‌‌ای را یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌های بیمه کوثر در سال‌جاری برشمرد و افزود: این شرکت قصد دارد از محصولات، طرح‌‌ها و ایده‌های نوین به ویژه در حوزه سلامت در استارت‌آپ‌ها حمایت کند و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد. 

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر ادامه داد: برنامه سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه بیمه، از جمله مواردی است که از سوی هیأت‌مدیره شرکت تاکید شده است و تاکنون با استارت‌آپ‌هایی در حوزه بیمه بدنه و حمل و نقل شهری مذاکراتی انجام شده است. 

سود 300 میلیارد تومانی شرکت بیمه کوثر

خاندوزی حضور شرکت بیمه کوثر در بازار بورس را قدرتمند و با برنامه توصیف کرد و گفت: در سال گذشته درآمد سود سرمایه‌گذاری این شرکت در بورس 265 میلیارد تومان و از محل سپرده‌‌‌‌های بانکی نیز 33 میلیارد تومان که در مجموع نزدیک به 300میلیارد تومان برای شرکت بیمه کوثر سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به همراه داشته است. 

وی درباره فعالیت‌‌ها و اقداماتی که به منظور تنوع در سبد پرتفوی این شرکت انجام شده گفت: عمده سبد این شرکت در صنعت پتروشیمی و پالایش متمرکز شده که در نظر داریم سهمی از این پرتفو را به بخش معدن و فناوری اختصاص دهیم.      

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: