کد خبر: ۱۵۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 25 May 2019
دنیای اقتصاد : تا به‌حال با انبوهی از شیوه‌های نقره‌داغ شدن باشگاه‌ها به خاطر مشکلات مالی مواجه بوده‌ایم؛ مثلا پارسال علیرضا بیرانوند وانت فرستاد سر تمرین نفت تهران و توپ و کلمن و پرچم‌های کرنر محل تمرین را به جای بخشی از طلبش مصادره کرد. 

در باشگاه پرسپولیس حتی سابقه جمع‌آوری استکان و قندان به سود طلبکاران هم وجود داشته است. با این وجود آنچه دیروز ایرج عرب در برنامه ورزش‌ومردم تعریف کرد واقعا حیرت‌انگیز بود.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: «همین چند روز قبل بابت لوگوی باشگاه ۳۲۰ میلیون تومان اجراییه به باشگاه آمده است که اگر این پول را پرداخت نکنیم لوگو توقیف می‌شود. وقتی لوگوی باشگاه توقیف شود چطور می‌توانیم برای فصل آینده اسپانسر جذب کنیم؟ همچنین دو هفته پیش بابت اینکه فردی در سال ۹۱ به باشگاه کمک کرده بوده و حالا پولش را می‌خواهد ۶۰ هزار دلار بدهی به باشگاه آمده است. این مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود.

 دراین شرایط که اولویت باید هزینه‌های جاری باشگاه باشد می‌توانیم چنین بدهی‌هایی را ندهیم؟» این شما و این سیمایی بدون روتوش از تیم‌داری در فوتبال ایران؛ شیوه‌ای که هشتش گروی ۹ است و هر روز را به امید فردا سر می‌کند. وقتی سیستم درست نباشد، باشگاه پرسپولیس در طول یک هفته مبلغ ۵۰۰ هزار یورو (حدود ۸ میلیارد تومان) به حساب برانکو می‌ریزد، اما کمی بعد به خاطر یک بدهی مجهول ۳۲۰ میلیونی لوگوی خودش را در آستانه توقیف می‌بیند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: