کد خبر: ۱۵۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 21 May 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ایران زمین با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال، اعلام کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال درآمد غیرمشاع از محل کارمزد و سایر درآمدها کسب کرده است.
 بانکداری ایرانی  ـ  بانک ایران زمین صورت‌های مالی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ را با انتشار در سامانه کدال برای صاحبان سهام خود شفاف کرد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی  ؛ بانک ایران زمین با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال، اعلام کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال درآمد غیرمشاع از محل کارمزد و سایر درآمدها کسب کرده است.
 
در ادامه این گزارش شفاف سازی مالی آمده است که این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ درآمد مشاع بانک در این دوره ۲۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال گزارش شده که ۱۷هزار و ۴۲۱میلیارد ریال آن مربوط به سود حاصل از سرمایه گذاری و و چهار هزار و ۸۲۱میلیارد ریال آن برای سود وجه التزام بوده است.
 
بر اساس این گزارش ، تسهیلات اعطایی بانک ایران زمین در سال ۹۷ بالغ بر ۳۷ هزار ۸۸۰ میلیارد ریال شد. 
 
سپرده این بانک بیش از ۲۲۹هزار میلیارد ریال بوده که ۲۲۱ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال آن به سپرده های بلندمدت تعلق داشت.‎
سرمایه گذاری بلند مدت بانک در سال ۹۷ حدود دو هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۹۶ حدود ۷ درصد رشد داشته است.
 
تسهیلات بانک در این دوره مورد بررسی ۲۷هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال بوده است.
 
سپرده بانک در  سال مالی گذشته بالغ بر ۲۲۹ هزار میلیارد ریال بوده که ۲۲۱ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال آن متعلق به سپرده‌گذاری‌های بلندمدت بوده‌ است.
 
‎دارایی‌های بانک ایران زمین در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد ۲۸ درصد داشته و از مبلغ ۲۳۰ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال به مبلغ ۲۸۲ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال رسید که بدون احتساب تورم‌ در سال ۹۷ این افزایش در دارایی ها رخ داده است و بخش‌های مهم این میزان از افزایش دارایی به دارای ثابت مشهود و موجودی نقد و سایر دارایی‌ها تعلق داشته است.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: