کد خبر: ۱۵۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 13 May 2019
بانکداری ایرانی ـ «بانک ملت» در راستای پاسخگویی به نیازهای مصرفی مشتریان و در ادامه ارائه خدمات و محصولات جدید، «مانی کارت» را معرفی کرده است.
بانکداری ایرانی  ـ «بانک ملت»  در راستای پاسخگویی به نیازهای مصرفی مشتریان و در ادامه ارائه خدمات و محصولات جدید، «مانی کارت» را معرفی کرده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، «مانی کارت ملت» براساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری) طراحی شده است و قابل اختصاص به آن دسته از  اشخاص حقیقی است که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را دارند.

دارندگان این کارت می توانند در هر ماه، با استفاده از اعتبار کارت و تا سقف مبلغ کارت، نسبت به خرید از تمامی پایانه های فروشگاهی سراسر کشور اقدام کنند. 

در واقع این محصول به منظور رفع دغدغه های مشتریان و سهولت در انجام خریدهای ضروری و مورد نیاز در طول ماه از سوی بانک ملت طراحی شده که در صورت بازپرداخت مانده بدهی توسط دارندگان پس از دریافت صورتحساب، امکان استفاده مجدد از اعتبار کارت بصورت مستمر و ماهیانه در طول یکسال برای دارنده کارت فراهم است.

این کارت؛ تا سقف 100 میلیون ریال اعتبار دارد و میزان سود در نظر گرفته شده برای این کارت هم از صفر تا یک و نیم درصد است.

تجدیدپذیری و تقسیط ناپذیری، سود تسهیلات پایین، اعتبار یک ساله، صدور صورتحساب ماهیانه جهت بازپرداخت کل مانده بدهی، امکان استفاده به دفعات (به شرط بازپرداخت صورتحساب ماهانه) در طول دوره ۱۲ ماهه و تأمین نقدینگی مورد نیاز مشتری در طول ماه از جمله ویژگی ها و مزیت های «مانی کارت ملت» است. 

این کارت در دو نوع: 1ـ «عمومی» یعنی: با قابلیت استفاده در تمامی پایانه های فروشگاهی سراسر کشور و 2ـ «اختصاصی برند» یعنی با قابلیت استفاده صرفاً در پایانه های فروشگاهی طرف قرارداد با بانک با قابلیت اخذ کارمزد بازاریابی از شریک تجاری طراحی شده است. 



هم چنین با توجه به تنوع محصول طراحی شده، امکان انتخاب مناسب ترین گزینه، بر اساس شرایط مشتری بر اساس جدول ذیل وجود دارد:

ذکر این نکته ضروری است که مانی کارتهایی که بصورت گروهی و با تضمین سازمان مربوطه صادر می شود به سپرده گذاری نیاز ندارند. هم چنین نرخ سود مانی کارت اختصاصی ویژه برند، صفر درصد است و محل استفاده از «مانی کارت ملت» اختصاصی برند با هر عنوان، محدود به پایانه های پذیرندگان طرف قرارداد همان شریک تجاری است. 
برچسب ها: مانی کارت ، بانک ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: