کد خبر: ۱۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 12 May 2019
شرکت بیمه "ما" در سال رونق تولید و در راستای گسترش خدمات بیمه ای و خدمت رسانی مطلوب، چهل و چهارمین شعبه خود را در جزیره کیش افتتاح کرد.
شرکت بیمه "ما" در سال رونق تولید و در راستای گسترش خدمات بیمه ای و خدمت رسانی مطلوب، چهل و چهارمین  شعبه خود را در جزیره کیش افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما"، چهل و چهارمین شعبه این شرکت در محلی مناسب برای  تسهیل مراجعه بیمه گذاران و همچنین جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع بیمه نامه ها راه اندازی شد.

در این مراسم حجت بهاری فر، مدیرعامل بیمه "ما" ضمن اشاره به رسالت بیمه در آرامش آحاد مردم گفت: صنعت بیمه به عنوان یکی از ابزارهای مالی مهم می باشد که نقش پررنگی در توسعه اقتصادی کشور دارد. همه شرکت های بیمه  موظفند سهم خود را از تولید ناخالص داخلی گرفته و ضریب نفوذ بیمه ای را افزایش دهند.

وی در ادامه افزود: یکی از موضوعات مهم در کشور ما،  بحث عدم  توازن توزیع بسته های بیمه ای در مناطق مختلف است که این مشکل با افتتاج شعبه در جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق اصلی صادرات و واردات کشور قابل حل است.

بهاری فر در خصوص تاثیر بیمه بر بهداشت روانی مردم خاطرنشان کرد:یکی از مهم ترین وظایف دست اندرکاران صنعت ، ترویج فرهنگ بیمه و معرفی آن به مردم است .امیدوارم شاهد روزی باشیم  که در راستای حفظ کرامت انسانی  تمام ریسک هارا مدیریت کرده و  در قالب بیمه نامه تحت پوشش قرار دهیم.

گفتنی است  مدیرعامل بیمه "ما" طی نشستی با آخوندی مدیر توسعه و سرمایه گذاری مناطق آزاد کیش، در خصوص چگونگی ارائه خدمات بیمه ای مناسب به این مرکز به  تبادل نظر پرداختند.

بیمه گذاران محترم  می توانند برای  دریافت خدمات بیمه ای به شعبه کیش  واقع در جزیره کیش، ویلاهای مروارید، طبقه اول، واحد 704 مراجعه و یا با شماره تلفن  44422491  تماس حاصل نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: