کد خبر: ۱۵۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 11 May 2019
بانکداری ایرانی -مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: قانونگذاری در بازار پول باید کارکردگرایانه باشد. اغلب قوانینی که در ایران در حوزه صنعت بانکداری تنظیم می‌شود، ممکن است در اجرای آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

بانکداری ایرانی - مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: قانونگذاری در بازار پول باید کارکردگرایانه باشد. اغلب قوانینی که در ایران در حوزه صنعت بانکداری تنظیم می‌شود، ممکن است در اجرای آن  مشکلاتی وجود داشته باشد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، حمید تهران‌فر در ادامه تاکید کرد: قوانینی که در قوه مقننه  مصوب و ابلاغ می شود، بعضا قابلیت اجرایی نداشته و باید قانونگذار نسبت به این بعد کار، اشراف کامل داشته باشد.
 
این  بانکدار در خصوص شرایط اقتصادی کشور گفت: یکی از دلایل ماندگاری چالش‌های اقتصادی و بانکداری ایران تکرار یک جمله است و آن «شرایط حساس کنونی‌است» که سبب شده است تا مدیریت اقتضایی در ایران شکل بگیرد. در واقع ، یکی از رویه های مدیریتی بازار پول در حال حاضر ، بر اساس الگوی مدیریت اقتضایی است. 
 
وی افزود: این عبارت خاص چنان در بین برخی از مدیران رایج شده که در شرایط عادی و ارامش نیز از این عبارت استفاده می شود تا تصمیمات خاص و بدون کارشناسی گرفته شود. 
 
تهرانفر گفت : تا زمانی که شرایط را حساس می‌دانیم نمی توانیم برنامه های بلندمدت و پایدار را برقرار کنیم  و تصمیم کوتاه مدت نیازهای بلندمدت این صنعت را تامین نخواهد کرد.
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: