کد خبر: ۱۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 05 May 2019
بانکداری ایرانی- آنچه که امروز باعث سير صعودي استفاده از خدمات بانك ايران زمين شده كيفيت در خدمات است و برگزاری این جشنواره و اهدای جوايز در واقع نوعی قدرداني از مشترياني است .
بانکداری ایرانی ـ قرعه كشي جشنواره همراه بانك و پايانه هاي فروشگاهي بانک ايران زمين با حضور عبدالمجید پور سعيد مديرعامل و مديران ارشد این بانك و اصحاب رسانه برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار بانکداری ایرانی، مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم گفت: آنچه که امروز باعث سير صعودي استفاده از خدمات بانك ايران زمين شده كيفيت در خدمات است و برگزاری این جشنواره و اهدای جوايز در واقع نوعی قدرداني از مشترياني است كه به این بانک وفادار بوده اند و یا به تازگی به جمع مشتریان بانک ایران زمین پیوسته اند. 
 
 
 
پور سعید كيفيت خدمات و ایجاد رضايتمندي حداكثري در میان مشتريان را عامل مهمي براي رسيدن به اهداف این بانک دانست و یکی از اقدامات و اولویت های مهم این بانک را تحول در حوزه دیجیتال عنوان کرد و گفت: استراتژي بانك ایران زمین ارائه خدمات نوين در بستر فناوري است كه آينده نظام بانكي را متحول مي كند و بانك ايران زمين در اين مسير پيشگام بوده است.
 
وي ادامه داد: بانك ايران زمين از دو سال پيش استرتژي تحول ديجيتال را برنامه ريزي كرد و الان شاهد هستيم بانك هاي ديگر هم به حوزه ديجيتال ورود كرده اند و اين حركت همگي قطعا موفقيت ما را بيشتر مي كند و نشان از اين دارد كه جامعه به سمت تكنولوژي حركت مي كند. 
 
 
پور سعيد افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی نقشه راهي را در حوزه ديجيتال به سيستم بانكي ارسال كرده است و براي بانک ایران زمین یک افتخار است كه بگوییم این بانک دو سال است كه اين راه را آغاز کرده است. 
 
وی شعار «بانكداري به سبك فردا» را شعار جديد بانك ايران زمين معرفی کرد و گفت: بانک ایران زمین طبق برنامه ها و اهداف خود پيش مي رود و امیدواریم همواره در مسير توسعه و تعالي گام بردارد.  
 
مدیرعامل بانک ایران زمین اظهار داشت: 12 سال قبل  ها بانک تنها با چند دستگاه محدود کارتخوان آغاز به کار کردند و در طول یک سال تعداد کارتخوان های نصب شده به یک هزار عدد رسید. اما در دو یا سه سال این عدد به 5 هزار دستگاه رسید که دستیابی به این عدد در یک بازه زمانی کوتاه نشان از سرعت گسترش تکنولوژی  در جامعه کنونی ما دارد .
 
وی تاکید کرد: جریان توسعه و تحول در بانکداری کشور از دو سال گذشته شتاب زیادی به خود گرفته است. 
 
افزایش تراکنش ها در سیستم های همراه بانک و پایانه های فروش بانک ایران زمین 
 
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: برگزاری جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین با روند فعالیتی مطلوبی از دی ماه 97 تا اول اردیبهشت ماه 98 برگزار شد و شاهد افزایش تراکنش ها و معاملات در این دو حوزه بوده ایم. 
 
فرهاد اینالوئی در این مراسم با اشاره به روند برگزاری جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین گفت: این جشنواره در یک دوره سه ماهه برگزار شد و بر روی دو حوزه پایانه های فروشگاهی و کاربران همراه بانک ایران زمین متمرکز شد.
 
 
وی ادامه داد: این جشنواره در حوزه پایانه های فروشگاهی اهدافی همچون تعامل نزدیک با پذیرندگان، افزایش وفاداری آنان و افزایش تراکنش ها به لحاظ تعداد، مبلغ و مانده موجودی را دنبال کرد. در حوزه موبایل بانک هم هدفگذاری جشنواره بر روی افزایش تعداد کاربران این سیستم بود که با توجه به شروع به فعالیت این خدمت  که یک سال از آن می گذرد روند فعالیت ها و استقبال از آن مطلوب ارزیابی می شود.
اینالویی افزود: تلاش کردیم با ارائه سرویس های متفاوت، کاربران را به استفاده از خدمات موبایل بانک تشویق کنیم.
 
وی همچنین از پیشی گرفتن حجم مبالغ و تراکنش های موبایل بانک از اینترنت بانک در بازه زمانی برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: هرچند به لحاظ تعداد، کاربران اینترنت بانک از موبایل بانک آن هم به دلیل سابقه فعالیت، بیشتر است اما در حجم تراکنش ها، موبایل بانک از اینترنت بانک پیشی گرفت. البته این حجم از تراکنش ها در اسفندماه 97 به بیشترین میزان و در فروردین ماه 98 هم کاهش داشته است. 
اینالویی درباره آمار افزایش گردش مالی پایانه ها از ابتدای برگزاری تا پایان آن را 24 درصد اعلام کرد و گفت: میانگین گردش دستگاه های کارتخوان ایران زمین هم 16 درصد رشد داشته و ماهیانه نزدیک به 35 میلیون تومان تبادل مالی هر دستگاه بوده که آن هم 15 درصد رشد داشته است. 
 
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در ادامه میزان رشد مانده سپرده متصل به پایانه ها را 38 درصد اعلام کرد و درباره افزایش تعداد کاربران موبایل بانک نیز گفت: بانک ایران زمین در طول برگزاری این جشنواره شاهد افزایش 51 درصدی کاربران و استفاده کنندگان موبایل بانک بوده و تمهیداتی هم اندیشیده شد تا ارتباط با پذیرندگان از طریق باشگاه پذیرندگان که به زودی ایجاد خواهد شد افزایش یابد.
 
گفتنی است در پايان این مراسم، برندگان بخش همراه بانك و دستگاه هاي فروشگاهي معرفی شدند.
نگار کریمی
برچسب ها: بانک ایران زمین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: