کد خبر: ۱۵۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 01 May 2019
مرکز مدیریت راه های کشور جزئیات محدودیت های ترافیکی جاده ها و راه های مواصلاتی برون شهری در پایان هفته را اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه های کشور جزئیات محدودیت های ترافیکی جاده ها و راه های مواصلاتی برون شهری در پایان هفته را اعلام کرد.

به ‌‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا و بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط (آنلاین)‌،‌‌ تردد کامیون از مسیر کرج به چالوس و بالعکس ‌در محور کندوان‌ ممنوع اعلام شد.

همچنین در محور هراز‌ تردد‌ کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و از ساعت 8 تا 24 دو روز آینده، ممنوع است.

بر اساس‌ این گزارش؛ در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

مجموع تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد‌‌ 2 هزار و 223 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 4.4 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد.
در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.6 درصد، اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های 3 تا 4 بوده است.

**‌ پرترددترین جاده‌های کشور
آزادراه‌ ‌‌کرج‌- تهران، آزادراه کرج- قزوین، آزادراه تهران- کرج،‌‌ آزادراه قزوین -کرج،‌‌‌ آزادراه ساوه- تهران، آزادراه‌ قم- تهران، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران- کرج، محور پاکدشت-تهران، آزادراه تهران- ساوه و جاده تهران- شهریار، محور شهریار- تهران و محور تهران- پاکدشت‌ ‌در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌‌.

** محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه 
‌تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 روز شنبه 14 اردیبهشت، از محورهای کرج - چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، در همین مدت، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 13 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 13 اردیبهشت، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از مسیر کرج به چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

در محور هراز،‌ تردد‌ تریلرها همچنان ممنوع است و تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11 اردیبهشت و نیز از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری‌ ممنوع است.

‌** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌
محور فرعی شمشک -دیزین، در استان‌های البرز و تهران ‌تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود اعلام شده است.

محور رامیان- اولنگ- شاهرود ‌در استان‌های گلستان و سمنان‌، ‌محور بندر ترکمن- سه راهی یساقی و ‌محور گمیشان- خواجه نفس در استان گلستان‌، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور کیاسر- ساری و ‌محور وازک- بلده، در استان مازندران به علت نبود ایمنی و ‌محور پونل- خلخال در استان گیلان محدوده قبل از سد شفارود به علت ریزش کوه‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.
محور شوشتر- چغازنبیل‌‌، ‌محور اهواز- آبادان، ‌محور کمربندی بستان‌، محور بستان- چذابه و ‌محور شادگان- سه راهی دارخوین‌، ‌محور قدیم بستان- چذابه‌ در استان خوزستان‌ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، محور گنجنامه- تویسرکان‌، در استان همدان‌، ‌محور سروآباد- پاوه‌، در استان کردستان‌، ‌محور قدیم خرم آباد- پل دختر در استان لرستان، ‌محور پلدختر- کوهدشت‌، محور اهرم - فراشبند در استان بوشهر‌ و محو‌ر طرود- معلمان‌، در استان سمنان‌ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

‌همچنین ‌محور دره شهر - پلدختر در استان ایلام، ‌محور چاهان - زرآباد‌، در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، ‌محور شهداد - اندوهجرد و ‌محور شهداد - نهبندان، در استان کرمان تا اطلاع بعدی‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: