کد خبر: ۱۵۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 24 April 2019
بانکداری ایرانی  ـ در دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در مرکز آموزش و پژوهش این بانک، صبح امروز مدیران شعب استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و یزد مطالب تخصصی و تجارب خود را در مبحث مدیریت بر منابع و مصارف و تجهیز منابع باکیفیت، پایدار و ارزان بیان نمودند.

میراب‌باشی مدیر استان کهگیلویه و بویر احمد بابیان تجارب و دیدگاه‌های خود در جذب منابع پایدار سپرده‌ای و منابع باکیفیت و ارزان‌قیمت، نحوه تجهیز منابع شعب را با نگاه به مولفه‌های بومی متناظر با چند استان بررسی و پیشنهاد نمود و درآمدهای کارمزد محور را راهکاری مناسبی برای پوشش هزینه‌های بانکی عنوان نمود.

حکمتی نیا مدیر شعب استان کرمان ضمن تبیین مولفه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی موثر بر تجهیز منابع، عوامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تأثیرگذار بر نظام جامع ارتباط با مشتریان را یادآور گردید.

طاهر خانی مدیر شعب استان مرکزی ضمن بررسی عملکرد و دلایل موفقیت این استان در جذب منابع سپرده‌ای باکیفیت، بهره‌گیری از طرح‌ها و محصولات مشتری مدارانه بانک توسعه تعاون، تعامل با شرکت‌های صنعتی و تولیدی و انعقاد قراردادهای همکاری با این واحدها، ارتباط نزدیک با اتحادیه‌های تعاونی و تعاون گران، بهره‌جویی از پتانسیل صندوق توسعه ملی جهت ارائه تسهیلات اعتباری به مشتریان، بهبود پرتفوی تسهیلات استان و اجرای بانکداری شرکتی را در این رابطه تأثیرگذار دانست.

ریگی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان با تبیین چالش‌ها و مسائل پیش روی استان‌ها، پیشنهادها و رویکرد تجربی خود را در جذب منابع میان قیمت مطرح کرد و اجرای دقیق فرآیند فروش محصولات نوآورانه را فرصتی مناسب برای عملیات بایسته بانکی قلمداد نمود. وی حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان و تعامل دوجانبه با تشکل‌های تعاونی آنان را به‌عنوان مزیت استان‌های مرزی یادآور گردید.

حسانی زاده مدیر شعب استان یزد جذب منابع بلندمدت را جهت تسهیلات توسعه‌ای الزامی قلمداد نمود و به‌روز بودن خدمات بانکی و حرفه‌ای گری درفروش محصولات نوآورانه را در افزایش سهم بانک از بازار حائز اهمیت عنوان نمود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: