کد خبر: ۱۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 24 April 2019
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران بنگاه‌های اقتصادی، مالی و پولی کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور فعال بانک‌های کشور و شرکت‌های زیرمجموعه آنها روز دوشنبه گذشته آغاز به کار کرد.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران بنگاه‌های اقتصادی، مالی و پولی کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور فعال بانک‌های کشور و شرکت‌های زیرمجموعه آنها روز دوشنبه گذشته آغاز به کار کرد.

به‌نظر می‌رسد در شرایط جدید بانک‌ها با تحرکاتی که از سال گذشته در جهت خروج از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی آغاز کرده‌اند فعالیت خود در عرصه‌های نمایشگاهی را هم افزایش داده‌اند. بانک صادرات ایران اعلام کرده است در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ۹ شرکت ابزاری زیرمجموعه و مدیران ۹ اداره تخصصی در سالن ۳۸B نمایشگاه بین‌المللی تهران، از دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه، آماده ارائه اطلاعات و مشاوره به مراجعه‌کنندگان است. شرکت‌های «پرداخت الکترونیک سپهر»، «بیمه سرمد»، «گردشگری سپهرجم»، «تأمین سرمایه سپهر»، «صرافی سپهر بانک صادرات ایران»، «واسپاری(لیزینگ)»، «گروه مالی سپهر صادرات»، «فناوری‌ها و راه‌حل‌های هوشمند سپهر» و «شرکت کارگزاری بورس بانک صادرات ایران»، از جمله شرکت‌های ابزاری بانک صادرات ایران در «فاینکس ۲۰۱۹» اند که در کنار ادارات تخصصی حاضر در این نمایشگاه، خدمات متنوعی را در قالب سوپرمارکت مالی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

بانک ملت هم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور فعال دارد. این بانک همراه با شرکت «بیمه ما» و «کارگزاری بانک ملت» با برپایی غرفه‌ای در این نمایشگاه و استقرار یک دستگاه پایانه غیرنقد، انواع خدمات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. در این نمایشگاه کارشناسان ادارات کل بانک ملت با حضور در غرفه این بانک در سالن ۳۸B غرفه ۲۶ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ هر روز به سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات این بانک پاسخ می‌دهند. همچنین در این نمایشگاه بانک تجارت در سالن ٣٨، غرفه ٣، همراه با شرکت‌های هلدینگ مالی خود جدید‌ترین دستاورد‌ها و خدمات را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید‌کنندگان قرار داده است. در غرفه بانک تجارت کارشناسان این بانک از حوزه‌های بین‌الملل، فناوری اطلاعات، اعتباری، بازاریابی و مرکز ارتباط مشتریان١٥٥٤به همراه شرکت‌های «صرافی تجارت»، «سیمرغ تجارت»، «باشگاه مشتریان»، «ایران کیش» و... پاسخگوی سوالات بازدید‌کنندگان با موضوع بانکی، مالی و سرمایه‌گذاری هستند.

مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، در این نمایشگاه مهاجر مدیر امور استان‌ها، جدی مدیر امور بین‌الملل و آهنگر مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با حضور در غرفه این بانک به سوالات بازدید‌کنندگان پاسخ می‌دهند. بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان هم با حضور و مشارکتی گسترده در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سالن ۳۸B، غرفه ۲۹، آخرین محصولات و خدمات ویژه و متمایز خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند. در این نمایشگاه کارشناسان بانک و شرکت‌های «بیمه امین» و «کارگزاری»، ضمن پاسخگویی به پرسش‌های مختلف بازدیدکنندگان، به معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند. همچنین شرکت کارگزاری بانک پارسیان نیز در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش و معرفی آخرین دستاوردهای بازار سرمایه، کلاس‌های آموزش بازارهای مالی و سهام را برگزار و به معرفی خدمات گوناگون خود برای بازدیدکنندگان می‌پردازد.

گروه مالی اقتصادنوین نیز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) میزبان شرکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی خواهد بود. در این نمایشگاه گروه مالی اقتصادنوین متشکل از بانک اقتصادنوین و شرکت‌های «تامین سرمایه نوین»، «کارگزاری تامین سرمایه نوین»، «مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین»، «پرداخت نوین آرین»، «بیمه نوین»، «لیزینگ اقتصادنوین» و «خدمات ارزی» و «صرافی اقتصادنوین» با استقرار در غرفه‌های مشترک، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در قالب ارائه زنجیره کاملی از خدمات پولی و مالی، در معرض دید بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهند داد. علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های گروه مالی اقتصادنوین می‌توانند به سالن ۳۸ غرفه ۱۵ و سالن ۳۱A غرفه ۶ این نمایشگاه مراجعه کنند. همچنین مدیران و کارشناسان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های گروه با حضور در غرفه‌های یاد شده، آماده پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در امور بانکی، مالی و سرمایه‌گذاری خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: