کد خبر: ۱۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 23 April 2019
بانکداری ایرانی ـ مدیر عامل شرکت تجارت بیمه نو گفت: دستورالعمل های سرمایه گذاری صنعت بیمه نیاز به بازنگر دارد تا سطح ریسک پذیری آنها را افزایش دهد و انتظار داریم بیمه مرکزی اقدامی در این خصوص انجام دهد.

بانکداری ایرانی  ـ  مدیر عامل شرکت تجارت بیمه نو گفت: دستورالعمل های سرمایه گذاری صنعت بیمه نیاز به بازنگر دارد تا سطح ریسک پذیری آنها را افزایش دهد و انتظار داریم بیمه مرکزی اقدامی در این خصوص انجام دهد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، نیما نورالهی در کنفرانس خبری در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: برای شرکت‌های بیمه مانند شرکت بیمه تجارت نو بهترین گزینه بهره بردن از تکنولوژی است بر همین اساس ، در ماه های گذشته در این حوزه ورود کرده و درصدد تقویت حوزه آی تی برآمدیم. ورود شرکت بیمه تجارت نو در بخش تکنولوژی در دوره فرآیندهای درونی و هم در حوزه فروش و برای مشتریان رخ داده است. البته باید اذعان کرد که بحث آی تی موضوعی زود بازده نیست و باید مدتی وقت صرف شود تا بتوان از آن بهره لازم را برد.
 
وی افزود: بر همین اساس در سال 98 در بستر تکنولوژی، محصولات جدیدی را خواهیم داشت که مهمترین آن شبکه ملی فروش بیمه نامه است.
 
نوراللهی در خصوص بیمه نامه های ارزی گفت: وقتی شرکت بیمه گری بیمه نامه ای ارزی می فروشد تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد. از طرف دیگر، چنانچه سرمایه شرکت‌های بیمه را به دلار بسنجیم مبلغ زیادی نخواهد بود. به همین روی، بیمه تجارت نو از ابتدا بر این مساله تاکید داشته که سرمایه را افزایش خواهد داد تا این خلا جبران شود به همین دلیل، فرآیند ثبت افزایش سرمایه از اسفند 97 عملیاتی شده است. 
 
مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو در خصوص میزان رشد چندبرابری حق بیمه شرکت گفت : عملکرد پایان 96 حدود 98 میلیارد تومان بوده که در پایان سال 97 به بیش از 250 میلیارد تومان رسید.
 
نیما نوراللهی در خصوص خسارت سیلاب ها گفت : میزان خسارت مناطق سیل زده شمال کشور ، برای شرکت بیمه تجارت نو که در قالب بیمه اتکایی بوده حدود 10 میلیارد تومان بوده که به دلیل بالا بودن نقدینگی شرکت برای پرداخت ان مشکلی نداشتیم. اما برای استان لرستان هنوز ارزیابی خسارت نشده است.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: