کد خبر: ۱۵۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - 19 April 2019
پیش‌ثبت‌نام دوره ۲۵اُم الکامپ، از ساعت ۹ صبح دوم اردیبهشت‌ماه در سامانه ایران الکامپ، آغاز خواهد شد. همچون ادوار گذشته، اولویت در پیش‌ثبت‌نام در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.
پیش‌ثبت‌نام دوره ۲۵اُم الکامپ، از ساعت ۹ صبح دوم اردیبهشت‌ماه در سامانه ایران الکامپ، آغاز خواهد شد. همچون ادوار گذشته، اولویت در پیش‌ثبت‌نام در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، این سازمان با انتخاب شعار راهبردی «آینده بهتر» امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

بر اساس اطلاعیه شماره ۲ الکامپ، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، بخش الکام ترندز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضا در مورد جدیدترین ترندهای جهانی برگزار می‌شود.

به‌منظور اشتراک مساعی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی تجربیات فن‌سالاران در حوزه‌های گوناگون ICT در بخش الکام تاکز به گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی شهرها و بسیاری از مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر پرداخته می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعیه شماره ۳ الکامپ، بخش‌های الکام استارز، الکام گیمز و الکام جابز در الکامپ بیست و پنجم برگزار می‌شود.

الکامپ مانند ۴ دوره گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان ستاره‌های فعال و نوآور در بخش رقابتی کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهد بود.

به‌منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست‌بوم بازی‌های رایانه‌ای از دیگر بخش‌های مهم و پرمخاطب الکامپ امسال خواهد بود.

بی‌تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمندسازی سرمایه‌های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت‌افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب‌وکارهای مرتبط، یکی از مهم‌ترین بخش‌های الکامپ ۲۵ است که به صورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

پیش‌ثبت‌نام دوره ۲۵ الکامپ، سامانه ایران الکامپ انجام خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: