کد خبر: ۱۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 15 April 2019
بانکداری ایرانی ـ شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد به منظور توسعه سرویس اختصاصی بازی اپل آرکید بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه و سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش گزارش‌های متعددی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد وارد صنعت بازی و همچنین استریم آنلاین محتوا شود و بدین ترتیب با غول‌های بزرگی همچون پلی استیشن سونی، ایکس باکس مایکروسافت و نینتندو سوئیچ و از آن طرف شرکت نتفلیکس به‌عنوان بزرگترین شرکت استریم آنلاین محتوا به رقابت بپردازد.

حالا فایننشال تایمز به نقل از منابع موثق خبری اعلام کرده است که اپل به منظور توسعه و تکمیل سرویس بازی اختصاصی خود که اپل آرکید نامیده می‌شود، قصد دارد بالغ بر نیم میلیارد دلار هزینه و سرمایه گذاری کند تا بتواند به خوبی از پس رقبای قدرتمند و محبوب خود در جهان بربیاید.

گفته می‌شود در صورت راه‌اندازی سرویس بازی اپل آرکید، بالغ بر ۱۰۰ بازی متنوع به کاربران و علاقمندان به بازی و گیمینگ و دیجیتال و مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده در ابتدا از سوی اپل ارائه می‌شود.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند با اینکه احتمال تبدیل شدن اپل به غول بازی‌های رایانه‌ای و مجازی در جهان تاکنون کم بوده اما به نظر می‌رسد با تصمیم برای سرمایه گذاری عظیم در این صنعت، در سال‌های آتی جایگاه نسبتاً پایدار و مستحکم رقبای قدرتمندش را متزلزل کرده و به بزرگترین غول تکنولوژی ارائه و توسعه دهنده بازی در جهان تبدیل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: