کد خبر: ۱۵۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 13 April 2019
بانکداری ایرانی ـ شرکت فن آوران در سال مالی 97 که پایان آن 30 آذر 97 بود، بیش از 183 میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است.
 بانکداری ایرانی ـ شرکت فن آوران در سال مالی 97 که پایان آن  30  آذر 97 بود، بیش از 183 میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است.

به گزارش  بانکداری ایرانی ، در پی این میزان از درآمد مالیاتی با کسر هزینه های فروش و هزینه های عملیاتی سود عملیاتی شرکت 130 میلیارد ریال شد.

سود خالص شرکت در سال 97 مبلغ 139 میلیارد ریال است که به هر ی از 880 میلیون سهم شرکت 159 ریال سود در نظر گرفته شده است. 

علاوه بر این، شرکت در سال مالی گذشته با رشد 1041 درصدی سرمایه گذاری کوتاه مدت  خود را از رقم یک میلیارد و 327 میلیون ریالی به 15 میلیارد و 139 میلیون ریاال رساند همچنین سرماایه گذاری بلند مدت شرکت با افزایش 109 درصدی 593 میلیارد ریال به یک هزار  و 244 میلیارد ریال رسید. 

بر اساس تحولات شرکت فن آوا میزان دارایی شرکت 100 درصد رشد داشته و از رقم 652 میلیارد ریال به یک هزار و 50 میلیارد ریال رسید. 

شرکت گروه فن آوا که در مرداد 97 در بورس  عرضه شد، در راستای بروزآوری سامانه های ارتباطی، ایجاد سامانه های نوین و پر کردن خلا موجود در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در سال 1381 تاسیس شد.

گروه فن آوا با داشتن مجوزهای مهم حوزه ICT مجموعه بسیار کاملی در ارائه انواع خدمات و راه حل های ارتباطی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با داشتن پتانسیل های مناسب در بخش های مختلف، از پشتوانه مالی و تخصصی سهامداران بزرگ و تیم فعال مدیریتی، نیروی انسانی مجرب، تکنولوژی های جدید و شبکه زیرساخت ارتباطی گسترده در سراسر کشور قادر به پاسخگویی به انواع نیازهای مشتریان مختلف بویژه سازمان ها شرکت‌های دولتی و خصوصی بزرگ می باشد.




سهامداران شرکت :
شرکت فناوران طلوع شبکه
شرکت مدیریت صنایع نوین تامین
شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا
شرکت سرمایه گذاری شریف
سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری
شرکت حمل و نقل بین المللی جوان سیر ایثار
صندوق بازنشستگی کشوری



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: