کد خبر: ۱۵۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - 10 April 2019
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل بیمه دی تاکید کرد: زیان انباشته این شرکت امسال صفر می شود و به سوددهی می رسد.
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل بیمه دی تاکید کرد: زیان انباشته این شرکت امسال صفر می شود و به سوددهی می رسد.

به گزارش بانکداری ایرانی محمدرضا کشاورز در نشست با خبرنگاران گفت: بیمه دی از معدود شرکت های بیمه ای است که برای چرخه سرمایه گذاری بویژه در بخش گردش نقدینگی بیمه زندگی، شرکت سرمایه گذاری (صندوق) فعال در بازار سرمایه دارد. 

وی با اشاره به اینکه روند فعالیت شرکت بیمه دی در سال های اخیر مطلوب بوده است گفت: این شرکت به صورت هیجانی وارد بازار نشده هم چنین حضور موثری در بازار سرمایه دارد. به نحوی که با اجرای برنامه ها و اقدامات موثر در این حوزه، بیمه دی به سودآوری مطمئنی در بازار سرمایه دست پیدا کرده و با برگزاری نشست های مستمر در حوزه سرمایه گذاری و امور مالی، روند رو به رشد سودآوری در شرکت را ادامه دهد. 

کشاورز ادامه داد: جایگاه دومین شرکت بیمه خصوصی بازار در سال گذشته به بیمه دی تعلق گرفت که این جایگاه از طریق پرتفوی درمان تکمیلی بنیاد شهید به دست آمده است.  

مدیرعامل بیمه دی در پایان به فعالیت ها و اقدامات انجام شده این شرکت در استان های سیل زده اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود یک میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان جوادث اخیر سیل در کشور پرداخت شده که حدود 40 درصد از خسارت بیمه گذاران این بیمه است و مابقی پرداخت خسارات در حال انجام است. 


برچسب ها: بیمه دی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: