کد خبر: ۱۵۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - 08 April 2019
بانکداری ایرانی ـ بررسی عملکرد بیمه ملت ، دی ، معلم و دیگر شرکت های بیمه در سال 97 نشان می دهد که بیمه شخص ثالث و درمان همچنان بیشترین سهم را از پرداخت خسارت ها در اختیار دارند .
بانکداری ایرانی  ـبررسی عملکرد بیمه های ملت ، دی ، معلم و دیگر شرکت های بیمه در سال 97  نشان می دهد که بیمه شخص ثالث و درمان همچنان بیشترین سهم را از پرداخت خسارت ها در اختیار دارند .

بیمه ملت ، دی و معلم گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اسفند 97 خود را در سامانه کدال منتشر کردند .

به گزارش بانکداری ایرانی ،بیمه ملت در سال مالی منتهی به پایان اسفند 97 توانست  نزدیک به 783 میلیارد تومان حق بیمه تولید کند و درمقابل508 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد ،بیشترین سهم خسارت های پرداختی به بیمه شخص ثالث با 45 درصد از کل خسارت ها تعلق گرفت و بیمه درمان با 29 درصد در رتبه بعدی قرار دارد .

بر طبق این گزارش بیمه دی در سال مالی منتهی به پایان اسفند 97 توانست نزدیک به 3.6 هراز میلیارد تومان حق بیمه تولید کند و درمقابل 2.3  هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد ،بیشترین سهم خسارت های پرداختی  به بیمه درمان با 89 درصد از کل خسارت ها تعلق گرفت و بیمه شخص ثالث با 7 درصد در رتبه بعدی قرار دارد .

بر اساس این گزارش بیمه معلم در سال مالی منتهی به پایان اسفند 97 توانست نزدیک به 1.6 هراز میلیارد تومان حق بیمه تولید کند و درمقابل957 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد ،بیشترین سهم خسارت های پرداختی به بیمه شخضص ثالث با 50 درصد از کل خسارت ها تعلق گرفت ، بیمه زندگی غیر اندوخته دار 13 و بیمه درمان  با 12 درصد در رتبه های بعدی قرار گرفتند .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: