کد خبر: ۱۵۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 13 April 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک خاورمیانه در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 97 بیش از 1.1 هزار میلیارد تومان از محل پرداخت انواع تسهیلات درآمد حاصل کرد و همچنین نزدیک به 845 میلیارد تومان به سپرده گذاران در این بانک سود پرداخت کرد .
بانکداری ایرانی  ـ  بانک خاورمیانه در نماد معاملاتی «وخاور» با سرمایه ثبت شده 700 میلیارد تومانی در بازار سرمایه فعال است ،گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1397 این شرکت را منتشر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی  ؛ براساس این گزارش بانک خاورمیانه در اسفندماه 97 از محل پرداخت تسهیلات 94.4 میلیارد تومان در آمد کسب کرد و همچنین در مجموع 61.5 میلیارد تومان سود به سپرده گذاران در این بانک پرداخت کرد .

 بانک خاورمیانه در آخرین 12 ماهه سال 97 بیشترین در آمد از تسهیلات ارزی کسب کرد و همچنین بیشترین سود را به سپرده های بلند مدت یک ساله پرداخت کرد .

برهمین اساس در مجموع بانک خاورمیانه در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 97 بیش از به 1.1هزار میلیارد تومان از محل پرداخت انواع تسهیلات درآمد حاصل کرد و همچنین نزدیک به 845 میلیارد تومان به سپرده گذاران در این موسسه سود پرداخت کرد .

بر اساس این گزارش ، «وخاور» در 12 ماهه مبلغ 1.7 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی داشته و مبلغ  845 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در پایان سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 255 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
برچسب ها: بانک خاورمیانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: