کد خبر: ۱۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 07 April 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک پارسیان در راستای رفع موانع تولید و به منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی اقدام به فروش 70٫4 درصد سهام خود در شرکت سرمایه‎گذاری پارسیان از طریق مزایده کرد که به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران بی‌نتیجه ماند.
بانکداری ایرانی  ـ   بانک پارسیان در راستای رفع موانع تولید و به منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی اقدام به فروش 70٫4 درصد سهام خود در شرکت سرمایه‎گذاری پارسیان از طریق مزایده کرد که به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران بی‌نتیجه ماند.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ؛  بانک پارسیان با انتشار اطلاعیه در کدال اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده قسمتی از شرکت‌های زیرمجموعه خود کرده است.
 
 
 عنوان موضوع افشاء: عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده - گروه ب
 
موضوع مزایده فروش سهام بانک پارسیان در شرکت سرمایه گذاری پارسیان از طریق مزایده.
 
تاريخ برگزاري مزايده: 1397/12/28
 
شرح موضوع مزايده و فرآيند : فروش 70/4 درصد سهام بانک پارسیان در شرکت سرمایه گذاری پارسیان از طریق مزایده به صورت 50 درصد نقد و الباقی یک ساله به بالاترین قیمت پیشنهادی. 
 
دلایل عدم حصول نتیجه :عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران.
 
 
فروش ۷۰٫۴ درصد سهام بانک پارسیان در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان از طریق مزایده به صورت ۵۰ درصد نقد و الباقی یکساله به بالاترین قیمت پیشنهاد شد که به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران بی‌نتیجه ماند.
 
 
 
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: