کد خبر: ۱۵۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 19 March 2019
شعب کشیک شرکت‌های بیمه دانا، پارسیان، پاسارگاد، البرز، معلم، نوین و ما در تعطیلات نوروز اعلام شد.
شعب کشیک شرکت‌های بیمه دانا، پارسیان، پاسارگاد، البرز، معلم، نوین و ما در تعطیلات نوروز اعلام شد.

 با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت افزایش خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، شعب کشیک بیمه دانا در تعطیلات نوروز آماده خدمت به مردم و بیمه‌گذاران خواهد بود.

بر این اساس، در تعطیلات نوروز، بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان احتمالی برای انجام امور بیمه‌ای خود در تهران می‌توانند به شعب فردوسی، آزادی، بیهقی و ۱۵ خرداد مراجعه کنند.براساس این گزارش، شعبه‌های بیمه پاسارگاد نیز در سراسر کشور در روزهای چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، شنبه ۳ فروردین و یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه‌ای اعم از صدور انواع بیمه‌نامه و پرداخت خسارت می‌باشند.

شعب کشیک بیمه معلم هم ایام نوروز در سراسر کشور با بیمه‌گذاران همراه است و تلاش می‌کند در قالب سرویس خاص خدمات آنلاین، تعطیلات را برای بیمه‌گذاران با امنیت خاطر همراه سازد. مرکز ارتباط با مشتریان بیمه معلم با شماره ۸۴۲۲۳ آماده پاسخگویی به مشتریان است. تمامی شعب بیمه‌البرز در مراکز استان‌ها و شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و مجتمع تخصصی اشخاص (واحد درمان) در استان تهران نیز در روزهای تعطیل نوروز ۱۳۹۸ آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان هستند. شعب سراسر کشور و شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو تهران این شرکت علاوه بر روزهای غیرتعطیل نوروز ۱۳۹۸، در روزهای تعطیل دوم، چهارم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتریان خدمات ارائه خواهند داد.

این گزارش حاکی است، همچنین مرکز پرداخت خسارت سیار بیمه ‌البرز (سامان‌نگار) به شماره تلفن ۸۴۳۲۵(۰۲۱) در روزهای تعطیل نوروز به جز ۱۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنج‌شنبه اول فروردین از ساعت ۱۲ تا ۱۹ و مرکز پرداخت خسارت سیار دیگر بیمه البرز (ایرانیان پوشش) به شماره تلفن ۴۱۵۵۸ (۰۲۱) تمام روزهای تعطیلات نوروز به جز ۱۳ فروردین در تبریز، آبادان، اصفهان، خرم‌آباد، شهرکرد، یاسوج و یزد آماده ارائه خدمات ارزیابی خسارت به بیمه‌گذاران زیان‌دیده تصادفات رانندگی هستند.  واحدهای ستادی و شعب منتخب بیمه نوین نیز با هدف خلق ارزش برای مشتریان و دسترسی بیمه‌گذاران به خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی هستند. 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، واحدهای ستادی و شعب منتخب این شرکت در روزهای ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۷ و سوم، چهارم و ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان هستند. طبق اعلام معاونت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی شرکت، کارشناسان واحدهای آتش‌سوزی، اشخاص گروهی، امورشعب، نمایندگان و کارگزاران، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و اتومبیل در ستاد و شعب منتخب در سراسر کشور در روز ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ و روزهای سوم، چهارم و ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل کار خود حاضر و به ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان خواهند پرداخت.

 روابط عمومی بیمه پارسیان نیز گزارش داد، در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مورد نیاز به بیمه‌گذاران به‌ویژه مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات نوروز نیاز به خدمات بیمه‌ای در بخش صدور و خسارت اتومبیل و درمان پیدا می‌کنند شعب بیمه پارسیان آماده خدمات‌رسانی هستند. هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از ساعت کار و آدرس شعب کشیک به پایگاه اینترنتی بیمه پارسیان مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: